Avto
40 ogledov

Avtomobilski stereotipi

Povprečno starost lastnikov minija je težko ugotoviti, saj ga vozi staro in mlad Žurnal24 main
Raziskava, ki so jo naredili pri reviji Forbes in je vezana na avtomobile med Američani, je postregla z zanimivimi rezultati. 13 odstotkov tistih, ki vozijo chevrolet, ne uporablja interneta.

Stereotipi, ki spremljajo voznike določenih avtomobilskih znamk, so v večini primerov dober razlog za smeh. Sodeč po raziskavi, v kateri je sodelovalo deset velikih znamk in ki jo je naredil Forbes, lahko zaključimo, da avtomobil o lastnikih izda več informacij, kot si lahko mislimo. Stan, izobrazba, politična orientacija in veščine dela z računalnikom so le nekatere od njih.

 

Večina lastnikov honde ima visoko izobrazbo

Zanimivo je, da kar 13 odstotkov lastnikov znamke Chevrolet še nikoli ni uporabljalo interneta, medtem ko je pri Hondi takih manj kot tri odstotke. V korist zadnjih gre tudi podatek, da jih je kar 70 odstotkov dokončalo fakulteto, medtem ko je odstotek takih pri Chevroletu nižji od 35 odstotkov. Kar zadeva Ford, internet ni nikoli uporabljalo 12 odstotkov voznikov, 45 odstotkov pa jih je zaključilo fakulteto.

 

Mini v rokah urbane klientele

"Hondini kupci vozil v prvi vrsti avtomobil kupujejo zaradi zanesljivosti in ne zaradi statusa v družbi," pravi Chris Naughton, Hondin predstavnik za stike z javnostmi. Tistim, ki vozijo sofisticirano dozo stila, se priporoča nakup mini cooperja, ki največkrat konča v rokah urbane klientele z letnim prihodkom okoli 125 tisoč ameriških dolarjev. Na drugi strani je nemogoče ugotoviti povprečno starost lastnika minija, saj ga ljubijo vozniki vseh starosti. Lastniki minija se delijo na štiri skupine: navdušence, ki jim imeti mini predstavlja zadovoljstvo, potem ljubitelje njegove elegantne dizajnerske filozofije, izgubljene posameznike, ki so ga kupili le zato, da so lahko del družine mini, ter na varčneže, ki cenijo nizko porabo.

 

Pravo nasprotje lastnikov minija so lastniki znamke Rolls-Royce in Bentley. To so v glavnem bogati posamezniki, ki avtomobile ne dojemajo kot tehnološke igračke, pač pa predmete za uživanje, tako v življenju kot v samem avtomobilu. Forbes še ugotavlja, da želi Buick postati tarča širšega kroga kupcev. Glede na to, da je povprečna starost njegovih lastnikov padla za 13 odstotkov, se zdi, da mu to uspeva. Kljub trendu pomlajevanja pa je kar dve tretjini lastnikov buickov starejših od 55 let. Njihov letni zaslužek je okoli 75 tisoč dolarjev.

 

Lexus in toyota za družine

V primeru lexusa je stvar dokaj jasna. 70 odstotkov njihovih lastnikov ima dokončan študij, kar je najvišji odstotek med toyotinim trojčkom. Povprečje matične znamke je 60 odstotkov, pri čemer se lahko scion pohvali z 56 odstotki visoko izobraženih lastnikov. Poleg izobrazbe lastniki lexusov visoko kotirajo tudi pri vprašanju o zakonskem stanu. Kar 75 odstotkov je poročenih, medtem ko je povprečna starost lastnika lexusa 56 let. Scion privlači nekoliko mlajšo generacijo, kateri je tudi namenjen. Povprečna starost voznikov znamke Scion je 37 let, povprečna starost lastnikov toyote pa 55 let, 70 odstotkov je poročenih. Ena od štirih prodanih toyot konča v družini, ki ima vsaj enega otroka mlajšega od 18 let.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.