Avto
20 ogledov

Dirkalnik iz Revoza

Renault Twingo R2 EVO V-racing
V novomeškem Revozu so danes predstavili izpopolnjeno izpeljanko dirkalnega avtomobila Renault Twingo R2 EVO, ki ga je razvil in pri FIA homologiral Renault Sport Francija. Dirkalnik je dirkaškim ekipam na voljo od marca, ekipa velenjskega V-Racinga pa je v sodelovanju z Revozom in drugimi partnerji sestavila prvi slovenski twingo R2 EVO.

Kot je povedal predsednik uprave Revoza Aleš Bratož, so se kot proizvajalec rednega modela twinga odločili projekt novega dirkalnika, pri katerem sodeluje njihov sodelavec, voznik V-Racinga in večkratni državni prvak Matej Grudnik, podpreti. Namen Revoza pa je tudi promocija svojega glavnega izdelka twingo, ki v dveh tretjinah obsega njihovo proizvodnjo.

Po besedah voznika novega dirkalnika Grudnika so omenjeno izpeljanko twinga pri Renaultu razvili predvsem za evropski trg, doslej pa so jih izdelali približno sto. Strošek uporabe dirkalnika brez stroškov ekipe, goriva, gum, prevoza in podobnega drugega znaša 17 evrov na prevoženi kilometer, celoten strošek vozila na sezono pa približno 30 evrov na prevoženi kilometer.

Uradna cena dirkalnih delov brez davka je 50 tisoč evrov, tem pa je treba prišteti še strošek serijskega avtomobila in njegove predelave, medtem ko stroški celotne enoletne sezone znašajo približno 130 tisoč evrov, je navedel.

Pri novem dirkalniku gre za model avtomobila twingo RS, ki je s posebnim paketom opreme po načelu sestavi sam predelan za kategorijo R2 po FIA-homologaciji, dejansko pa je povsem dirkalni avto, ki s serijskim nima dosti skupnega, je ocenil Grudnik.

Predelani avto ima drugačen motor, menjalnik, podvozje in blažilce, dodana pa mu je varnostna oprema z dirkalno kletko, dirkalnimi sedeži in varnostnimi pasovi, gasilnim sistemom in še nekaj druge opreme.

Njegovo karoserijo so izdelali v Revozu, z varnostno kletko so jo predelali v Franciji, avtomobil pa so sestavili v velenjski delavnici V-Racinga. Zmogljivost avtomobila je v primerjavi z njegovo serijsko izpeljanko povečana, prostornina njegovega motorja znaša 1600 kubičnih centimetrov, zmore pa 195 konjskih moči.

Njegova največja hitrost je zaradi narave dirk, pri katerih sodeluje, s prestavnim razmerjem menjalnika omejena na 170 kilometrov na uro. Novi dirkalnik pa bodo prvič preizkusili na gorski hitrostni dirki Gorjanci, ki bo potekala konec tedna, teden pozneje, 30. junija, pa še na mariborskem reliju.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.