Avto
18 ogledov

I40 sedan bo dihal za ovratnik

Hyundai i40
1/8
Žurnal24 main
Novi Hyundaijev adut v zahtevnem limuzinskem D segmentu stavi na dostopnost, a nikakor na račun udobja in ekonomične vožnje. I40 sedan pride k nam še letos.

Kot so obljubili, so pri Hyundaiju po karavanski različici v Barceloni predstavili še limuzinsko izvedenko novega i40, duhovnega naslednika tudi pri nas dobro uveljavljene (e)lantre.

GALERIJA novinca

Oblikovno i40 ne gre pripisati medlosti ali tehnološke povprečnosti, kar gre tudi zasluga dejstvu, da je njegovo rodno mesto nemški Rüsselsheim, kjer ima tovarna svoj R&D center. Avtomobil ima prepoznavne linije, markantna svetila in izrazito bočno linijo. Tudi znotraj ni dolgčasa, oblikovalci so se potrudili z valovito linijo, ki teče prek armaturne plošče. V splošnem videz in umestitev stikal sledita zadnjim trendom korejskega proizvajalca.

I40 naj bi bil s 4,7 metra dolžine in medosono razdaljo 2,77 metra najprostornejša limuzina v svojem razredu, smelo trdijo na polotoku jutranje tišine. V prtljažniku bo 503 litre prostora. Hkrati stavijo tudi na ekonomičnost. Motorji bodo štirje, po dva za vsako vrsto goriva. 1,6-litrski s 99 kW (135 KM) in novi 2,0-litrski s 130 kW (177 KM) bosta zastopala bencinske hlape, dizla pa sta nova 1,7-litrska agregata. Šibkejši ima na zalogi 85 kW (115 KM), močnejši pa 100 kW (136 KM). Šibkejši obljublja porabo vsega 4,3 litra in v povezavi s sistemom start&stop, ki bo na voljo pri vseh motorjih, 113 g CO2/km.

Med tehnološkimi dodatki velja omeniti pametnega pomočnika za parkiranje, opozorilo pred nenamernim menjavanjem prometnih pasov, bluetooth z zvočnim ukazovanjem in satelitsko navigacijo v povezavi z zadnjo kamero. Na voljo je tudi električna parkirna zavora, gretje volana ...

Večina prodajnih številk naj bi še vedno odpadla na marca predstavljeno karavansko različico, vseeno pa računajo na 60 tisoč prodanih primerkov na leto. Cena, ki bo znana junija, naj bi bila za do pet odstotkov manjša od konkurentov.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.