Avto > Na Štrom
1149 ogledov

Audi je elektriko spustil še v kupeja

Audi Q4 sportback e-tron
1/6
Audi
Audi Q4 sportback e-tron je drugi električar podobnega imena iz Ingolstadta z dosegom do 500 kilometrov.

Audi je predstavil koncept povsem novega električnega avta. 4,6 metra dolg Q4 sportback e-tron že z imenom pove, kam bo sodil in kaj od njega lahko pričakujemo v serijski proizvodnji, ki se bo zgodila prihodnje leto. Zvesto se navezuje na lani predstavljenega Q4 e-tron, le da je seveda kupejevsko zašiljen. Tako klasični Q4 e-tron kot coupe bosta na ceste zapeljala istočasno, po zagotovilih iz Audija pa sta oba koncepta že 90 odstotno oblikovana tako, kot bosta izgledala tudi kot serijska modela.

Audi Q4 sportback e-tron | Avtor: Audi Audi
Audi Q4 sportback e-tron | Avtor: Audi Audi

Tudi Q4 sportback e-tron je zgrajen na MEB platformi, vsaj kakšno leto ali dve pa bo to najmanjši električni audi. Po merah je sportback skoraj poravnan s klasičnim Q4, le nekoliko nižji je, medosje pa ostaja dolgo 2,77 metra. 

Avto poganjata dva elektromotorja, vsak na svoji osi, ki skupaj zmoreta 225 kW moči. Večino časa deluje le zadnji motor, po potrebi ali na željo se priklopi še prednji. Do 100 km/h avto pospeši v 6,3 sekunde, najvišja hitrost je 180 km/h. Ne sliši se ravno razgrajaško, a pri Audiju pravijo, da ima prednost učinkovitost. Če avto uporablja oba elektromotorja, je doseg po WLTP 450 km, če uporablja le zadnji motor, pa do 500 km. 

Baterija ima kapaciteto 82 kWh in se lahko polni z močjo do 125 kW. Takrat je za 80-odstotno napolnjenost dovolj pol ure.

Notranjost je pri sportbacku skoraj enaka kot pri klasičnem Q4, minimalistično digitalizirana in v dobršni meri izdelana iz recikliranih materialov. Sredinski zaslon meri 12,3 palcev, dodana je tehnologija obogatene resničnosti. Audi je storil za današnje čase pogumno potezo, saj je za klimatizacijo pustil fizične tipke.

Audi Q4 sportback e-tron | Avtor: Audi Audi
Audi Q4 sportback e-tron | Avtor: Audi Audi

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.