Avto
155 ogledov

Omejitev na 40 km/h na obvoznici pretirana

Radar na ljubljanski obvoznici Poslal bralec
"Obvoznica je hitra in pretočna žila, drastično zmanjšanje hitrosti in radar pa ustvarjajo zamaške," ukrep na ljubljanski obvoznici, kjer so zaradi obnovitvenih del zožili cestišče in z radarjem hitrost omejili na 40 km/h, komentira inštruktor varne vožnje Andrej Brglez.

Na ljubljanski severni obvoznici, kjer potekajo obnovitvena dela in je hitrost pri izvozu za Šiško omejena na 40 km/h, že mesec dni stoji premični radar. V tujini hitrost v takih primerih omejijo na 80 km/h, oziroma najmanj 60 km/h, pravijo strokovnjaki za varno vožnjo.

"Postavitev radarja pred delovišči ni slaba, a je omejitev hitrosti na 40 km/h radikalna rešitev, zaradi katere vozniki pogosto zavirajo v zadnjem hipu, zaradi tega pa prihaja do izsiljevanj prednosti in ogrožanja varnosti," pravi Andrej Brglez in dodaja, da mora biti radar kaznovalna stvar in mora biti zadnje sredstvo pred oženjem križišča. Po njegovih besedah je treba narediti vse, da bo promet potekal tekoče, tako nizko omejena hitrost, kot je v primeru ljubljanske obvoznice, pa ustvarja zamaške.

S temi besedami se strinjata tudi Miran Kacin in Tilen Holynski, ki dodajata, da sta bila na tem odseku sama nekajkrat priča gneči, ki je nastala zaradi zaviranja pred opozorilom 40 km/h. "Ob močnem zaviranju se hitro ustvari kolona. Bolj praktično bi bilo, da bi bil radar postavljen na polovico delovne zapore kot na sam začetek. S tako nizko omejitvijo pade tudi pretočnost, v tujini je največkrat hitrost omejena na 60 ali 80 km/h."

Holynski se strinja z oceno, da bi morali pred deloviščem hitrost omejiti na vsaj 60 km/h. "Ko voznik vidi znak za omejitev hitrosti in še radar, močno zavira. Prvi v koloni to še stori varno, drugi in tretji pa ne več, saj se tudi varnostna razdalja na naših cestah pogosto ne spoštuje."

Komentarjev 4
  • Žurnalček 16:59 20.november 2013.

    Samo KRETENOID lahko zapre AC na takšen način , da je potrebna omejitev na 40 km. Da nimajo Žlenderja za svetovalca ?

  • westal 04:56 08.februar 2013.

    Na naših cestah je prometnih znakov več kot v gozdu dreves. Tudi taki so ki se med sabo izključujejo ali pa so pozabljeni od kdo ve kdaj za cesto. Primer; od Duplice proti Mengšu je bil pozabljen znak 40 km ...prikaži več cel teden. Štop znakov je pa sploh 99 % preveč zato jih pa vozniki ne upoštevajo saj izgubijo svoj pomen!

  • BenX 07:48 27.julij 2012.

    zaradi postavitve te table bi neki birokratski ku*** moral leteti iz službe!!! in plačati kazen vsem, ki so jo fasali z radarjem.