Neodvisna ameriška agencija za zaščito potrošniških pravic Federal Trade Commission (FTC) je dosegla dogovor z Nissanom o prenehanju predvajanja lažnih elementov v televizijskih reklamah, ki zavajajo kupce.
Japonski proizvajalec vozil je namreč v televizijskih oglasih svojega poltovornjaka prikazal z "nadnaravnimi" močmi. Tako v nekem prizoru na peščeni sipini obtiči buggy, Nissanovo vozilo pa ga z lahkoto potisne na vrh.
"Reklama, v kateri nissan frontier reši buggyja, je posneta v slogu amaterskega posnetka s spletnega kanala YouTube. Težava je, ker se to v resnici ni zgodilo in so obe vozili na vrh potegnili s kablom," so sporočili iz FTC.
Takšni triki v avtomobilski industriji niso nič novega. Samo predlani je deset najuspešnejših avtomobilskih proizvajalcev za televizijske oglase zapravilo 6,25 milijarde dolarjev.
45
ogledov
Reklama, zaradi katere je Nissan na udaru
![Nissan frontier](/media/img/4a/c0/89f2755f5c222b72f0e0.jpeg)
Nissan je posnel sporno reklamo, v kateri njihov poltovornjak "priskoči" na pomoč buggyju, ki obtiči na strmi peščeni sipini.
Ali je kaka agencija v ZDA odreagirala, ko so ob zavzetju Iraka prikazovali navdušenje iračanov nad okupacijsko oblastjo v različnih mestih. Pozneje se je izkazalo, da je izstopal moški, ki se je samo preoblekel in je bil očitno plačanec.