Je četrti clio namenjen bolj moškim ali bolj ženskam?
Namenjen je predvsem vsem našim dosedanjim strankam, med katerimi je tudi veliko
starejših, hkrati pa z novim atraktivnim dizajnom in vsebino odslej dejavneje ciljamo
tudi na skupino kupcev med 25. in 40. letom, ki morda doslej še niso bili v naših
salonih.
Odločili ste se ponuditi le petvratno različico. Kako to?
Dosedanja statistika je jasno govorila v prid petvratnemu modelu, saj se je za
trivratnega odločala le desetina kupcev. Med njimi so nekateri iskali športnejši
videz, drugi pa so se zanj odločili zaradi nižje cene. Dinamični dizajn novinca
skriva, da gre za trivratnika, hkrati pa ponuja vso udobje petvratnega modela.
Novi oblikovalski jezik ni preveč drzen, predvsem za starejše kupce?
a potrebno je iti v korak s časom, sčasoma pa bo gotovo všeč tudi starejšim.
Pri cliu je odslej veliko poudarka personalizaciji.
Koliko strank naj bi se odločilo za posebne oblikovne pakete z barvno notranjostjo, nalepkami in drugimi posebnostmi?
Računamo na okoli pet odstotkov personaliziranih cliov, kar pa je v prodajnih številkah kar veliko. S personalizacijo ciljamo na mlade, ki si želijo unikatnosti in izgleda športnejših vozil za dostopno ceno. V modelih GT in RS bo na voljo tudi usnje.
Kaj so prednosti clia pred tekmeci?
V prvi vrsti karizmatični dizajn, daleč stran od konzervativnosti. Multimedijski
sistem Media Nav z navigacijo je serijski že od drugega opremskega paketa naprej, s čimer se konkurentje ne morejo hvaliti. Tu je še 300-litrski prtljažnik, ki je največji v
svojem razredu.
Po prodajnih številkah še naprej ciljate na slovenski avtomobilski vrh?
Vsi upamo, da bo clio ostal na vrhu, a se hkrati zavedamo, da trg pri nas pada.
Kakšni so stroški vzdrževanja v primerjavi s sedanjo generacijo?
Servisni intervali pri nekaterih motorjih si sledijo na dve leti oziroma 30.000
prevoženih kilometrov, v primerjavi s sedanjo generacijo pa so stroški vzdrževanja
nižji tudi do 20 odstotkov.
Kateri motor in oprema naj bi bila v Sloveniji najbolj prodajana?
Pričakujemo, da bo to clio expression z 1.2 bencinskim motorjem. Prav tako naj bi se
povečal delež dizelskih motorjev, znašal naj bi do 35 odstotkov prodaje.