Avto
145 ogledov

Slovenci znova sprašujejo po avtomobilih višjega cenovnega razreda

24. Avtomobilski Salon Saša Despot
24. avtomobilski salon Slovenije je zaprl svoja vrata. Po pogovoru s prodajnimi zastopniki je bilo zanimanje za nakup avtomobila ali pa vsaj testno vožnjo razstavljenih vozil na Gospodarskem razstavišču veliko. To tudi potrjuje okrevanje avtomobilskega trga, ki naj bi se pri nas v prihodnje še krepil. Slovenci znova sprašujejo tudi po avtomobilih višjega cenovnega razreda.

Slovenski uvozniki in zastopniki so zadovoljni z okrevanjem trga in prodajo vozil. Trenutne razmere na avtomobilskem trgu so po ocenah predstavnikov slovenskih podružnic največjih svetovnih avtomobilskih znamk spodbudne in kažejo na okrevanje trga po svetovni gospodarski krizi. 

Pri Renaultu v zadnjih mesecih opažajo povečanje povpraševanja po avtomobilih, pri čemer ne narašča le količina prodanih vozil, temveč tudi cena, ki so jo kupci v povprečju pripravljeni odšteti zanje, je ob robu Avtomobilskega salona Slovenije za STA povedal vodja blagovne znamke Renault pri Renault Nissan Slovenija Anže Sernel.

Brez križancev in suvov prodaja ne bo uspešna

Tako kot v Evropi so tudi pri nas "hit" mestni terenci, zato pri Renaultu menijo, da brez njih znamka ne bo imela prave ponudbe, kar pa na dolgi rok pomeni neuspeh. Sernel je poudaril, da bodo morali avtomobilski proizvajalci kupcem ponuditi celostno storitev in ne le kakovostnega vozila. To pomeni razvejano in profesionalno mrežo servisno-prodajnih storitev.

24. Avtomobilski Salon | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Rast predvidevajo tudi pri Volkswagnu. Generalni direktor Porsche Slovenija Danilo Ferjančič je za STA pojasnil, da večjo prodajo beležijo tako pri fizičnih kot pri pravnih osebah, trenutno pa so zelo dejavne predvsem fizične osebe. "Vse to kaže, da imajo spet nekoliko več poguma in se odločajo tudi za nakup dražjih trajnih dobrin." 

Zelo pomembno pa je tudi, da trenutno, kljub Brexitu, potez administracije v ZDA in bližajočim se predsedniškim volitvam v Franciji, ne vidi nekih bistvenih dejavnikov, ki bi upočasnile ali ustavile rast prodaje. 

Slovenski avto je star že skoraj 10 let

Pomembno je tudi dejstvo, da je slovenski vozni park star. Od zadnjega avtomobilskega salona pri nas, leta 2006 ga je gostil Celjski sejem, se je povprečna starost vozila iz manj kot sedmih let povečala na skoraj deset let.

Zato so številni želeli na avtomobilskem salonu kupce opozoriti, da novi avtomobilski modeli ponujajo povsem novo izkušnjo varnostne in tehnološke naprednosti.

Obiskovalci avtomobilskega salona so pokazali veliko zanimanja tudi za vozila višjega cenovnega razreda. Predsednik sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije David Jurič je poudaril težavo, ki jo predstavlja visoka obdavčitev vozil višjega cenovnega razreda. Upa, da se bo ta s spremembami zakonodaje znižala.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.