Avto
1546 ogledov

Tako se ople lahko vozi brez stopalk

Opel
Opel je predstavil dve zanimivi tovarniški rešitvi za vožnjo avta brez stopalk.

Možnost voziti in biti mobilen predstavlja pomemben korak k neodvisnosti – še posebej pri osebah z gibalno oviranostjo, pravijo pri Oplu. Za invalide, ki pri vožnji ne morejo uporabljati nog, so zato v sodelovanju s partnerskimi podjetji s področja pripomočkov za invalide razvili dve zanimivi rešitvi za upravljanje avtomobilov.

Pripomočki za mobilnost so tovarniško na voljo za številne modele od vorse, astre do zafire tourer. Celo brezstrešna cascada je vmes.

Mobilnostni pripomoček Veigel Commander gibalno oviranim voznikom omogoča upravljanje smernikov, luči, hupe in brisalcev prek radijskega daljinskega upravljalnika na ročici za plin. To je precejšnja novost v primerjavi z dosedanjimi rešitvami v avtih, pri katerih sta ročici nadomeščali zgolj stopalki za plin in zavore. Voznik lahko s tem pripomočkom vse pomembne funkcije opravlja z eno roko, z drugo pa drži volan. To še olajša ustrezen gumb za sukanje volana.

Če želi avto voziti zdrava oseba, je mogoče v nekaj sekundah krmilnike za ročno upravljanje preprosto odmakniti, sneti vrtljivi gumb z volanskega obroča in odstraniti prekrivalo stopalk v prostoru za noge.

 | Avtor: Opel Opel
Drugi pripomoček so razvili pri izdelovalcu Petri + Lehr in ga poimenovali Multima PRO. Zelo vitka zasnova ohrani celoten razpon vzdolžnega pomika voznikovega sedeža. Pri tem modelu voznik luči, brisalce, hupo in smernike upravlja z večfunkcijskim vrtljivim gumbom MFD Touch. Inteligentna ergonomska vgradnja v gumb za obračanje volana omogoča, da so nadzorne plošče vedno v voznikovem vidnem polju.

Osebam z gibalnimi motnjami zelo pridejo prav tudi različni asistenčni sistemi v modernih avtih, o katerih so lahko nekoč le sanjali: parkirni asistent, nadzor mrtvih kotov, vzvratna kamera, opozarjanje na nevarnost naleta in samodejno zaviranje v sili, pomočnik za ohranjanje voznega pasu ...

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.