Avto
3703 ogledov

Trabanta so najprej dobro zbrcali in nategnili

Trabant Youtube
Ob ogledu originalnih posnetkov proizvodnje legendarnega trabanta vam bo moralo iti na smeh.

Si predstavljate, da bi danes v Wolfsburgu ali Revozu tako izdelovali gole in cliote? Da bi delavec toliko časa brcal vanj ter loputal z vrati, da bi spravil avto v pravilne mere?

Pa ravno tako je potekala izdelava trabanta v nekdanji Nemški demokratični republiki. Izdelovali so jih med leti 1957 in 1991 v tovarni v Zwickau na Saškem. Izdelali so jih kar 3,7 milijona, tik pred koncem proizvodnje, ko je bila Nemčija na pragu združitve, so vanj namesto dvotaktnega dvovaljnega motorja vgrajevali štirivaljnika iz VW pola.

Zaradi svoje preproste zasnove so ga imenovali "vžigalna svečka s streho". Med drugim ni imel črpalke za gorivo, temveč je imel rezervoar vgrajen kar spredaj poleg motorja, da je gorivo steklo vanj ob pomoči gravitacije. Prvi trabanti niso imeli niti merilnika goriva, temveč je lastnik dobil posebno palčko, s katero je meril nivo mešanice olja in bencina.

Komentarjev 5
  • sumadinac 21:25 14.avgust 2017.

    Janez_53 pojdi malo v revoz. Eno leto sem nabijal vrata z kladivom in kajlo, da so bile rege v redu. Prav tako lobutanje z vrati če si jih hotel potegniti ven. Pač v revozu kot v Trabantu so bili slabi ...prikaži veči inženirji ( v trabanto partisko nastavljeni, v revozu pa po DNK ).

  • Janez_53 20:37 14.avgust 2017.

    Oh, cvičkov brat, to se ti je najbrž sanjalo (ali pa v Revozu niso bili zadovoljni s tabo)!

  • Avatar cvichekbrother
    cvichekbrother 09:48 14.avgust 2017.

    Tudi danes je popolnoma enako, videl v Revozu, se pa pred obiskovalci to skriva :). Primer iz Dacie https://youtu.be/ZpGjYr0l1RI