Avto
144 ogledov

Z Volvom nič več v avtopralnico ali na bencinski servis

Volvo concierge
1/11
Volvo
Pri Volvu so v ZDA začeli s premium storitvijo »concierge«, ki bo postala sestavni del mobilne platforme Volvo On Call. Gre za usluge, ki bodo lastnikom vozil znamke Volvo omogočile, da se jim ne bo treba več ustavljati na bencinskih črpalkah, avtopralnicah, tudi uradnih servisih, s čimer bodo prihranili dragoceni čas.

Volvo že novembra v San Franciscu v Kaliforniji začenja s pilotskim programom, v katerega bodo vključili tristo lastnikov novih modelov XC90 in S90. Cilj tega programa je še dodatno poenostaviti življenje lastnikov avtomobilov Volvo ter še bolj prisluhniti njihovim željam in potrebam.

"Zamislite si, da preden zjutraj pridete v službo parkirate svoj avtomobil, zvečer, ko greste domov, pa je avtomobil servisiran, opran in ima poln rezervoar goriva. Točno tovrstne storitve želimo ponuditi svojim strankam. Naša raziskava je namreč pokazala, da ljudje vsak teden za tovrstna opravila porabijo več ur dragocenega časa. Naš namen je, da ta čas vrnemo svojim strankam, ki lahko te ure izkoristijo na bolj koristen način," pravi Björn Annwall, ki je pri Volvo Cars zadolžen za čim boljše uporabniške izkušnje.

Trije od štirih voznikov se ne bi ustavljali na črpalkah

Pri Volvu so opravili raziskavo, ki je pokazala, da bi si kar 75 odstotkov strank želelo uporabljati storitev polnjenja goriva, 56 odstotkov bi si želelo, da bi jim avto odpeljali na redni servis, 49 odstotkov pa bi jim med njihovim delovnim časom avtomobil prestavili na drugo lokacijo.
 
"Naš pristop je preprost - s pomočjo povezljivih tehnologij in uporabniku prijaznih mobilnih aplikacij želimo ljudem poenostavljati življenja. V sodelovanju s svojimi partnerji bomo ponudili povsem nove in inovativne storitve. To je šele začetek," pravi Anders Tylman-Mikiewicz, ki je pri Volvo Cars zadolžen za povezljive storitve.

Lastniki avtomobilov znamke Volvo, ki bodo vključeni v pilotski program, bodo lahko uporabljali posebno aplikacijo, s pomočjo katere bodo vedno na tekočem, katere storitve concierge so na voljo v njihovi neposredni bližini. Naročili jih bodo lahko kar preko svojega pametnega telefona. Njihovo naročilo bo takoj poslano pooblaščenemu ponudniku storitve, ki bo napolnil rezervoar za gorivo, opral vozilo, opravil redni servisni pregled ...

Digitalni ključ za vstop v vozilo

Aplikacija zagotavlja tudi digitalni ključ za enkratno uporabo, ki bo poslan izbranemu ponudniku storitve. S pomočjo tega ključa bo lahko odprl in odpeljal vozilo. Ko bo po opravljeni storitvi avtomobil zaklenil, bo veljavnost digitalnega ključa potekla. Avtomobil je lastniku lahko dostavljen na izbrano lokacijo.

Volvo Cars je že vzpostavil mrežo laboratorijev za digitalne inovacije, ki se nahajajo v Kaliforniji, v Šanghaju in Goteborgu. Tam se dnevno ukvarjajo z iskanjem rešitev za naraščajoče potrebe po storitvah, ki bodo vključene v concierge paket storitev. Po zaslugi prilagodljive narave, na kateri deluje platforma Volvo On Call, je možno nove storitve na dokaj enostaven način dodajati v nabor concierge paketa.

Komentarjev 3
  • francl12 17:19 22.november 2016.

    in praktično do uporabnika - DA MU VOZILO UKRADEJO. T je samo še en elektronski faktor več, ki ga bodo avto tatovi enostavno zaobšli in ukradli avto!

  • Ferluci 08:08 22.november 2016.

    Zelo zanimivo - in praktično do uporabnika!

  • maresem 08:06 22.november 2016.

    Totalna bedarija.