• Sre 17 do 28 °C
  • Čet 19 do 24 °C
  • Pet 18 do 24 °C
več na vreme.net

Komentar

17 komentarjev

Besen zaradi 2,60 evra

Zanimivo, kako te lahko razbesni ena mala nepomembna stvar.

Janez Zalaznik / Ljubljana

Anketa

Ste zadovoljni s svojo banko?

 
Aprila se mi je, mislim, da drugič, zgodilo, da na računu nisem imel dovolj denarja za plačilo porabe na Mastercardu, ki so sicer plačujem prek trajnika. Banka mi je poslala obvestilo, da direktne bremenitve niso izvedli in da moram za plačilo poskrbeti sam. Za pismo, za katerega znamka stane 37 centov, pa mi je zaračunala 2,60 evra. In me razbesnela. 

Cenik je cenik, nimaš kaj, nad tem se ne pritožujem, če bi se, bi mi najbrž povedali, da sem se z njim strinjal, ko sem pred kakšnimi dvajsetimi leti odprl račun. Jezi me nekaj drugega. Papirnati dopis mi pošiljajo najbrž samo zato, da mi ga lahko zaračunajo, čeprav imam in redno uporabljam tako spletno kot mobilno banko. 

Lahko bi mi poslali sporočilo v elektronski predal, po elektronski pošti ali na telefon v mobilno banko, ampak potem bi bila 2,60 evra malo pretirana tarifa, se vam ne zdi? Lahko bi stal kar nič evrov, saj bi ga avtomatsko poslal računalnik, papir pa stane, s tiskom in z  znamkami so veliki stroški. Je že res, da bi bil papirnati dopis lahko dokaz, če bi se kdaj znašli na sodišču, finančni posel ni hec. A dopis ni bil poslan priporočeno, tako da razen tega pisanja nimajo nobenega dokaza, da sem ga prejel. 

Sklic pa poiščite v izpisku … 

Še bolj pa me je razbesnelo, ker sem ugotovil, da na tem dopisu za 2,60 evra sploh ni vseh informacij, da bi lahko izvedel nakazilo. Poslali so mi dopis, s katerim so me usmerili na izpisek, kjer bom našel sklic, ki ga moram prepisati. Glede na to, da je na dopisu moj naslov, so očitno spajali dokumente in bi lahko vključili tudi sklic. 

In zdaj najboljše. Izpiskov, na katere me usmerjajo, mi sploh ne pošiljajo več v papirnati obliki, ampak jih imam le še v spletni banki. Nekega lepega dne so se pač, ne da bi me vprašali, odločili, da jih ne potrebujem več. Seveda zato, da so prihranili, prihranka pa za razliko od mnogih podjetij, niso delili z mano. Da povzamem, s papirnatim dopisom za 2,60 evra so me torej obvestili, naj grem na Klik in poiščem sklic v pdf izpisku ter ga skopiram v UPN nalog. 

Sto evrov gor ali dol, na obrate te spravi šele šalabajzerski dopis

Precej slaba storitev za ta denar. Ne samo, da bi mi lahko v dopis vključili sklic, mi zaračunali samo dejanske stroške, lahko bi mi sporočilo poslali v spletno banko ali pa celo, uf, kakšna dobra ideja, lahko bi mi računalnik v spletni banki že pripravil izpolnjen plačilni nalog, da bi lahko samo kliknil gumb Plačaj. Ja, moja draga NLB, vse to leta 2017 omogoča sodobna tehnologija.

Pri vsem skupaj mi je najbolj zanimivo, da me ne moti, da mi vsak mesec za vodenje računa vzamejo enak znesek, pa še dodatno 75 centov za uporabo elektronske banke, po 40 centov za vsak plačilni nalog, ki ga sam vnesem, pa po 26 centov za plačilo trajnika ter najbrž kakšnih 20 do 25 evrov za to, da imam Mastercard. Ko pa bom spet dobil kakšen podoben oderuški in šalabajzerski dopis, bom najbrž sklenil, da ne Vem zakaj!

janez.zalaznik@zurnal24.si

Vsebine, ki bi vas morda zanimale

Komentarjev (17)

Za oddajo komentarja morate biti prijavljeni!

Morda vas še zanima