BMW M4 GTS bo povsem legalen cestni avtomobil, čeprav si bo marsikateri element sposodil z dirkališč in bo tudi lahko najbolj zasijal na zaprtem krogu. Tako so mu dodatno oklestili maso z izdatnejšo uporabo karbonskih sestavnih delov, ima nastavljiv sprednji difuzor in zadnje krilo, znižano ima težišče. Nasadili so ga na 19-palčne (265/35) pnevmatike spredaj in za palec večje (285/30) zadaj, ki naj bi zagotavljale nepopustljiv stik z asfaltom.
Posebnost M4 GTS je tehnologija vodnega vbrizga, ki so jo prvič uporabili pri varnostnem avtu v MotoGP. Inženirjem je uspelo izkoristiti efekt, ki ga voda povzroča med izhlapevanjem, da ob tem hladi svojo okolico. Tako so s pomočjo termodinamičnih fizikalnih zakonov uspeli speljati v dovodni kanal majhne količine vodne megle, ki tam zaradi visoke temperature stisnjenega zraka nemudoma izpari in s tem povzroči ohlajanje vstopnega zraka. To posledično omogoči večji pritisk in s tem hitrejši vbrizg mešanice v izgorevalne komore.
Pri vrstnem turbo šestvaljniku pa so inženirji posodobili hladilni sistem, da je bolj učinkovit.
Druga pomembna lastnost, ki jo s seboj vozi koncept GTS, so OLED diode zadnjih svetil. Velike komaj 1,4 milimetra, a z veliko svetilnostjo napovedujejo, kako bodo v prihodnje videti avtomobili od zadaj.
Kako močan je M4 GTS v primerjavi z običajnim M4, ki ima 317 kW moči, še ni znano, bržkone Nemci to informacijo skupaj s še kakšno specifikacijo in fotografijami notranjosti hranijo za premiero v živo na festivalu v Pebble Beachu v ZDA.
dezurni@zurnal24.si