Avto
16 ogledov

Četrti DS je kabriolet

Citroën DS3 kabriolet
1/18
Gregor Prebil
DS3 kabriolet na račun mehke strehe, ki se odpira do hitrosti 120 km/h, ni izgubil na uporabnosti, saj prtljažnik meri 245 litrov, v notranjosti pa je pet sedežev. Cene so v primerjavi z modelom DS3 v povprečju višje od 2.200 do 2.500 evrov, začnejo pa se pri 16.400 evrih.

Citroën je predstavil četrti model iz svoje premium linije DS, ki pa še zdaleč ni zadnji. Na salonu v Šanghaju na Kitajskem sledijo novi modeli.

Od predstavitve prvega modela DS, DS3, so minila tri leta, prodali pa so jih 200 tisoč. Če k tej številki prištejemo še večja modela DS4 in DS5, so skupaj prodali že 300 tisoč vozil DS, ki so poleg oblike posebna zaradi številnih prilagoditev voznikovi osebnosti.

Številne kombinacije

Citroën DS3 kabriolet | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Posebnost so zadnje luči z močnim 3D-učinkom, povzete po dveh konceptih revolt in survolt. DS3 kabriolet ohranja dediščino klasičnega DS3, kar pomeni dober količnik zračnega upora in nizko težo, ki je zaradi snemljive strehe le 25 kilogramov višja in ne več kot 100 kilogramov, kar je primer pri klasičnih kabrioletih.

Streha se na zadek s pritiskom na stikalo v slogu harmonike povezne do hitrosti 120 km/h in zato ne krati volumna prtljažnega prostora, ki je 245 litrov (40 litrov manj kot pri modelu DS3). Se pa mora prostoru za mehko streho umakniti zadnja šipa, ki se priročno zloži. Streha je na voljo v treh barvah in se jo da kombinirati s sedmimi barvnimi odtenki karoserije, šestimi okrasnimi motivi, osmimi oblazinjenji in sedmimi modeli platišč.

Štirje motorji, tri stopnje opreme

Poleg črne barve mehke strehe je na voljo tudi z vzorcem in logotipom linije DS ali v posebni modri barvi, ki odvisno od padanja svetlobe spreminja odtenke. Streha je sestavljena iz 180 delov, posebno pozornost pa so namenili udobju. S tremi sloji mehkih materialov so tako zagotovili akustično in toplotno udobje v notranjosti.

Citroën DS3 kabriolet | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
V ponudbi so trije bencinski in en dizelski motor. Vstopni je trivaljni puretech VTi 1,2-litrski agregat, ki v primerjavi s štirivaljnimi motorji porabo in izpuste CO2 znižuje za 25 odstotkov. Sledi mu atmosferski 1,6-litrski štirivaljni VTi motor s 120 konjskimi močmi in turbobencinski 1,6-litrski THP agregat s 155 konjskimi močmi, za katerega naj bi se odločila velika večina kupcev.

Na dizelski strani je e-HDi 90, ki obljublja 99 gramov CO2 na prevoženi kilometer, od poletja dalje ga bo mogoče kombinirati z ročnim menjalnikom, kar bo pomenilo še nižje izpuste CO2 (95 g/km).

V ponudbi so tri stopnje opreme (chic, so chic in sport chic). DS3 kabriolet s trivaljnim motorjem z močjo 82 kilovatov in vstopno opremo bo stal 16.400 evrov, z motorjem VTi120 in opremo so chic (zanjo naj bi se odločilo 60 odstotkov kupcev) 19.200 evrov, THP155 z najbogatejšo stopnjo opreme pa 21.580 evrov. Dizelski agregat z drugo stopnjo opreme bo stal 20.600, bolje opremljeni model bo dražji za 1.940 evrov.

DS3 kabriolet je v primerjavi z DS3 dražji od 2.200 do 2.500 evrov, letos pa naj bi pri nas prodali 20 kabrioletov, polovica kupcev naj bi bila moških.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.