Avto
138 ogledov

Eric Bernard Slovenijo zamenjal za znamko RS

Eric Bernard Renault
Slovenijo zapušča Eric Bernard, menedžer z enim najdaljših staležev med direktorji kakšne tuje korporacije pri nas. Njegovi uspehi pri razvoju Renaultove prodaje ne le v Sloveniji, temveč v celotni regiji so šefa Renaulta Carlosa Ghosna prepričali, da mu je poveril eno vodilnih mest v sloviti znamki Renault Sport.

Eric Bernard z današnjim dnem ni več vodja podjetja Renault Nissan Slovenija, ki ga je vodil vse od jeseni 2006. Čeprav se v javnosti ni kazal pogosto, je karizmatični Francoz bistveno prispeval k transformaciji prodajne mreže znamk Renault, Nissan in Dacia. Njemu gre zasluga, da je bila leta 2008 znotraj zveze Renault Nissan osnovana regija Adriatic, s čimer so distributerji in kupci na področju Slovenije in sploh Balkana precj pridobili na veljavi znotraj globalnega sistema alianse.

Hkrati je pod njegovim vodstvom potekala tudi reorganizacija, v katero je bila vključena Renaultova tovarna Revoz v Novem mestu. To je bil čas ene najhujših prodajnih kriz v svetu avtomobilizma ter obdobje transformacije Revoza, da je lahko v sodelovanju z Daimlerjem zagnal projekt Edison - izdelavo twinga in smarta forfourja. Pred kratkim so iz Revoza sporočili tudi, da se k njim v proizvodnjo vrača novi rod clia.

Lani pa so prav na predlog iz Slovenije oziroma iz regije Adriatic marketinški šefi v Parizu izbrali novi globalni slogan za prodajo svojih avtov: "Renault, passion for life (Renault, strast do življenja)".

"V Sloveniji sem preživel skoraj 10 let, kar je najdaljše obdobje na katerikoli poziciji v moji karieri," je Bernard povedal za žurnal24.si. "Osnovanje in vodenje regije Adriatic je bila fantastična avantura, tako osebno kot profesionalno. Gre za čudovito regijo, zelo raznoliko in polno izzivov, a hkrati navdiha polno. Zelo sem vesel, da nam je uspelo z ekipo odličnih ljudi iz Slovenije, Hrvaške in Srbije osnovati območje, ki ima danes zelo pomembno mesto na Renaultovem globalnem zemljevidu." 

Bernard se seli na še veliko bolj odgovorno mesto - postal je namreč direktor komerciale in komunikacij v sloviti diviziji Renault Sport, iz katere prihajajo na ceste najbolj športni kalibri - megane RS, clio RS ... Prav znamki Renault Sport je bila poverjena tudi naloga oživitve znamke Alpine, ki se pripravlja na medijsko izredno zahtevno lansiranje svojega prvega serijskega športnega modela. 

"Kar smo naredili v regiji Adriatic s celotno Renaultovo paleto, želim sedaj na globalni ravni storiti z avtomobili Renault Sport. Ampak čeprav je pred menoj zelo zahtevno obdobje, bo Slovenija za vedno ostala med mojimi najljubšimi spomini," je Bernard dodal za bralce žurnal24.si.

Na čelu družbe Renault Nissan Slovenija in s tem tudi na mestu generalnega direktorja regije Adriatic ga je s 1. junijem nadomestil 44-letni Jean-Pierre Mesić, nazadnje znotraj Renaulta direktor prodaje podjetjem za Francijo.

andrej.leban@zurnal24.si

 
Komentarjev 1
  • glicinija 08:44 02.junij 2016.

    kaj Cerar ni predlagal novega direktorja? Tudi vprašali ga niso nič? Ti Francozi niso normalni!