Slovenija
34 ogledov

Mercator s 17,6 milijona izgube

slovenija 29.03.11 mercator, mercator center siska, ljubljana, foto: nik rovan Nik Rovan
Skupina Mercator je v prvih devetih mesecih ustvarila dobri dve milijardi evrov prihodkov od prodaje, kar je 3,6 odstotka manj kot v enakem obdobju lani. Čista izguba je znašala 17,6 milijona.

Na zmanjšanje prihodkov v prvih devetih mesecih letos so v največji meri vplivali slabša prodaja tekstilnega in tehničnega programa kot posledica spremenjenih nakupnih navad potrošnikov ter nižji prihodki na slovenskem in hrvaškem trgu, ki so rezultat zaostrenih gospodarskih razmer.

Na nižanje prihodkov je poleg tega vplivala tudi implementacija načrtovanih poslovnih odločitev v okviru procesa prestrukturiranja poslovanja, med njimi predvsem umik s trgov Albanije in Bolgarije, zapiranje neučinkovitih prodajnih enot in zmanjševanje prodajnih površin.

Poslujejo v zahtevnih okoliščinah

Predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič je devetmesečne rezultate komentiral z besedami, da skupina posluje v izredno zahtevnih okoliščinah. "Poleg neugodnega gospodarskega okolja, ki negativno vpliva na potrošnjo in spreminja navade potrošnikov, se skupina spoprijema še z dodatnimi poslovnimi izzivi, kot so visoka zadolženost, slaba dobičkonosnost nekaterih preteklih investicij in nizka učinkovitost družbe," je zapisal v sporočilu za javnost.

Do konca septembra je skupina Mercator zmanjšala dolg za 2,7 odstotka oz. za 29,7 milijona evrov na 994,3 milijona evrov.

Mercator je dosegel tudi načelen dogovor s skupino šestih ključnih bank upnic o glavnih pogojih dolgoročnega prestrukturiranju dolga družbe. Po pričakovanjih bo proces uspešno zaključen do konca leta.

Prihranki so bili v tem obdobju nad načrtovanimi, ob čemer v Mercatorju dodajajo, da projekt optimizacije števila zaposlenih v režijskih službah poteka v skladu z načrti, dodatnih aktivnosti pa na tem področju ne bodo več izvajali.

Komentarjev 1
  • Realist 11:38 13.november 2013.

    Lahko bi se tale zgodba z Mercatorjem že počasi končala, ker nobeden več nima koristi od nekdaj najboljšega soseda. Slaba ponudba in tudi visoke cene so skupaj z odločitvami politike, pripeljale družbo na rob prepada. Kdo vse je tukaj služil ...prikaži več in na kakšen način so osušili Mercator ne vem, samo je pa dejstvo, da je bolje da se ta zgodba res zaključi. Če ga bo kdo sploh pripravljen kupiti. Konkurenco pri nas itak imamo, Mercatorja velika večina ne bo pogrešala, za slovenske izdelke in pa boljše cene pa imamo tukaj itak še Tuševe trgovine!