Avto
93 ogledov

Drastičen padec varnosti na cestah

Komentarjev 14
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Skippy 14:54 13.november 2012.

    Uporaba merilnika je naša šibka točka? Pa saj v nobeni normalni Zahodni državi ne vozijo tako počasi, kot moramo mi v Sloveniji.

  • Lavdan 15:24 13.november 2012.

    Raje naj pove koliko avtomobilov je razbil. Vsi vozimo po občutku. Je pa dejstvo, da nekatere občutek prevara in potem je realnost v jarku.

  • Pepe007 15:45 13.november 2012.

    Koliko nesreč v tem času je bilo zaradi tega, ker je nekdo daleč prehitro vozil na spolzki cesti?

  • linka 16:52 13.november 2012.

    in nazadnje še upajo protestirat ,če jih kdo upa merit pri njihovbrez glavi vožnji

  • zlatane 17:56 13.november 2012.

    linka, nehaj že zagovarjati radarje, nisi več smešna. si že dobila tisto napovedano kazen 500 eurov? ne? potem pa daj jezik za zobe, to je zate najpametnejše dejanje

  • 5er 18:04 13.november 2012.

    Velika večina voznikov sploh ne spremlja voznje in kaj se dogaja ampak vecina zija okoli kje bo kaksna kontrola ali radar! Veliko pa je tudi starejsih ljudi, ki niso sposobni za volan!

  • Imre Skrinar 18:05 13.november 2012.

    Ja in zdej so ljudje krivi in butasti, ker kupujejo cenejše gume, da imajo za račune in hrano. No sej z reformami, ki se obetajo bo tega še več.

  • bfg 18:40 13.november 2012.

    Gospod z AMZSja je res strokovnjak. Mislim, da bi znal s kladivom " šipo" razbiti.

  • zcmr 21:33 13.november 2012.

    Strokovnjak z ministrstva je ob zadnji podrazitvi cestnin povedal da ima ta "drzava" dobrih 52% cest v zelo slabem stanju, sedaj pa kako to upliva na varnost v tem balkanistanu ?

  • sintesi 22:54 13.november 2012.

    ni problem vozit po omejitvah, če so le-te smiselne.....omejitev 30km/h je butasta, edini namen je kasiranje..

  • sintesi 22:51 13.november 2012.

    res je.....zakaj vsi veleumni strokovnjaki ne analizirajo kako nevarno je stalno buljenje v merilnik hitrosti, pa saj sploh ne moreš opazovati prometa ob vsej skrbi za hitrost in stalno spremljanje znakov ki jih apsolutno preveč in se dovoljena hitrost včasih ...prikaži več spremeni v 500metrih tudi po 3x.....polnjenje proračuna ne pa prometna varnost in taka statistika je balzam za nenasitno državo da vrne kazni....

  • Žurnalček 10:52 16.november 2012.

    Problem je v temu, da 99% Slovencev vozi stalne in zelo dobro poznane proge. In ko se navadi na na oko po suhi cesti varno vožnjo, mu to preide v kri in z enako hitrostjo vozijo tudi po dežju . ...prikaži več Šele padec kolesa v kakšno dobro lužo in akvaplaning le tega, ter malo zanošenje avta , jih spomni , da je treba v možgane vnesti drugo -deževno- programsko kartico vožnje. No za veliko njih, pa prvi akvaplaning pomeni tudi zadnji. Čudim pa se strokovnjakom, ki palamudijo z nasveti ! Ne zna noben enostavno reči tole : NA VAŠI STALNI VOŽNJI PO ISTIH RELACIJAH , ZMANJŠAJTE V PRIMERU MOKRE CESTE , VAŠO HITROST ZA 30 % , od tiste navajene, za po suhi cesti .Saj tudi gume niso pri 80% avtomobilov v enakem kvalitetnem razredu suho-mokro, ampak so za eno zvezdico slabše v mokri uporabi ! Jaz sem tudi kupil gume za suho cesto, ker se v mokrem prelevim iz divjaka , v najbolj pohlevenega voznika. Mokroto sovražim , ne sneg, že od samega začetka in sistem pri meni deluje že 43 let .

  • Matjaž Lužar 15:03 13.november 2012.

    Ljudje se pobijajo iz protesta ker je kangla postavil radarje v MB. Ljudje, dajte še bolj kršit CPP, vozite še bolj svojeglavo in vehementno ... pokojninska reforma ne bo potrebna.

  • speris 16:30 13.november 2012.

    Dejte nehat ljudje pisat da folk protestira zaradi radarjev.. folk protestira zaradi nacina postavitve radarjev in nadzorom! ne pa proti radarjem. Postavi radarje okoli sol in vrtcev in se ne bo noben bunil! Garantiram! Postavljanje nadzora tam kjer dejansko ni ...prikaži več smiselno pa je sumljivo in proti ljudem.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.