Slovenija
42 ogledov

Nacionalni ponos za drobiž v roke tujcev?

Komentarjev 7
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • privat 09:51 28.december 2013.

    kak nacionalni interes v pivovarnah...vse je vprašanje kdo dela v takih firmah in če je visoko v politiki. Poglejmo nabavne cene teh pijač,ki so vse kakor nacionalne...Nemško pivo ,ki je pripeljana iz tišoče km stran v Si je za polovico ...prikaži več ceneja...razliko v ceni pa pobašejo banke in drugi samozvani nacionalni interesi. Ja šrot je naredil iz pivovarn nacionalno traparijo ,ki so jo samo politiki sprejeli...mali ljudje jo pa samo plačujemo.

  • mrki 11:38 27.december 2013.

    vprašite Nevena Boraka in Kučana o tem interesu !!

  • dolenc72 11:51 27.december 2013.

    Banke naj raje najprej prodajo na tisoče praznih in propadajočih stanovanj.

  • Andrej Kovačič 11:57 27.december 2013.

    ni mi jasno od kod minusi pri teh cenah, nemško pivo stane v nemčiji v trgovini 0,5 €, slovensko pivo v slovenski trgovini pa celi evro, pa še vedno v minusu? ja tak je ko se električarji grejo ekonomiste pa ...prikaži več direktorje če so v "pravi" stranki... zarad ene zaprejo to štalo al pa za en cent prodajo, sem pa veliki ljubitelj piva btw...

  • tralala 13:09 27.december 2013.

    Bil sem na večini kontinentov - večkrat. Slabšega piva, kot ga imamo doma, ga težko najdeš.

  • jakec1575 13:21 27.december 2013.

    Slovenci in blagovne znamke. Čokolešnik, mobitel, fructal, union, laško? Zanimivo je opazovati, kako nekatere znamke so nacionalni interes, druge pač ne. Ko pride do alkohola, smo Slovenci neizprosni. Dejstvo je, da Slovenci v svoji mali tlačanski logiki v 2 desetletjih ...prikaži več nismo razvili refleksa,kako pomembna je ali pa kako najpomembnejša je blagovna znamka. Donald Trump živi le še od tega. Koliko sredstvev mora podjetje skozi leta in desetletja nameniti in vložiti v blagovno znamko. In vendar, ko je g. Bavčar prvi zares brez kančka razmisleka prodajal blagovne znamke na dražbi, se nihče od poklicanih ob to ni obregnil. Klinc gleda nacionalni interes. Podjetje deluje v nacionalnem interesu, ko zna skrbeti za blagovno znamko, vlaga letno v inovacije, ima odličen nagrajevalni sistem zaposlenih, posluje uravnoteženo in razpršeno, ima odlično razvojno strategijo za naslednjih 10 let. To je nacionalni interes. Prihodnost preživetja

  • nostradamus 14:51 27.december 2013.

    za 0,50 eura po steklenici lahko v nemciji kupis boljse vrste piva medtem ko jih lahko primerljive z nasimi dobis tudi po 0,29 eura za steklenico toliko o dejanski vrednosti in precenjenosti piva v sloveniji sicer je glavni krivec drzava ...prikaži več s trosarinami a vseeno kar je predrago je pac predrago

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.