Slovenija
136 ogledov

Topljenja asfalta v vročini se pri nas ni treba bati

Komentarjev 15
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • nostradamus 10:09 18.julij 2015.

    zagotovo se ne bo zgodilo nase ceste so ze tako porazne razpokana cestisca,udarne jame groza in strah in za cse to se posteno placujemo pri registraciji za uporabo cest potem pa se vinjete bruh

  • jankop 10:45 18.julij 2015.

    pri nas se nima kaj topit.asfalta je komaj za vzorec

  • Avatar praufo
    praufo 14:01 18.julij 2015.

    malo bolj se pozanimaj kako je bilo gor

  • francl12 09:57 19.julij 2015.

    hja, mogoče nam bo vročina malo izravnala luknje na cesti, saj slabše kot je že skoran ne more biti! Slovenija ima luknjo v luknji, pa še v tej luknji nastaja nova luknja!

  • francl12 09:58 19.julij 2015.

    jp, makedam vse zdrži!

  • francl12 09:59 19.julij 2015.

    a ne veš, da vezivo košta, pri nas je povsod makedam!

  • Avatar praufo
    praufo 11:46 19.julij 2015.

    zdrži, ampak brzina je pa ... taka kot je

  • alibaba 14:17 19.julij 2015.

    Dober da imamo toliko lukenj in razpok na cestah,da lahko le te delujejo kot raztezki.Hvala DARS!

  • Lavdan 13:41 18.julij 2015.

    Nemci uporabljajo vezivo oz. bitumen, ki steče pri nižji temperaturi kot pri nas, zato se ni bati, da bi se asfalt zmehčal.

  • Avatar praufo
    praufo 13:46 18.julij 2015.

    hvala za vaš kodeks

  • 6a6330cf643e6297e0f11772a01ce2d9c0c144b1 14:03 18.julij 2015.

    Pri nas ni problematičen asfalt, ki kot je nekdo že ugotovil ga je za vzorec naparm Nemčiji, temveč slaba gradnja relativno novih odsekov, ki so polni udarnih lukenj že v normalnih pogojih vožnje. Ampak to je že stvar za kriminaliste ...prikaži več in ne meteorologe. Kar počne DARS na takih odsekih s krpanjem 3x3m zaplat je stvar za prometno inšpekcijo. Ne vem če se kdo po končanem krpanju zapelje po teh odsekih, ker če bi se, tega že zdavnaj ne bi počel več. Zaparavljali so Evropske milijone, da so naredili iz SLO AC zvočni Kitajski zid.. ali pa boljerečeno AC kanal, ki je zopet stvar za tiste, ki ocenjujejo nekomu zdravo pamet.. Neustrezna umestitev v prostor, neustrezne študije in neustrezne rešitve, odlično za prodajalce sistemov ki le te prodajajo nekritičnim kupcem, ki upravljajo s tujim denarjem, neugodno za vse ostale.

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 09:38 18.julij 2015.

    "Sestava asfaltne zmesi, kamenih zrn in bitumna, pri nas v primerjavi s severnejšimi deželami vsebuje manj veziva (vseh vrst bitumna z dodatki). "Manj veziva? Kaj to pomeni za vozne razmere ob normalnih temperaturah?

  • YaKo 10:52 18.julij 2015.

    Mislim, da vsi vidimo, kaj to pemeni za trajnost cest. Ne potrebujemo ekstremnih temperatur, da ceste razpadajo.

  • francek 10:56 18.julij 2015.

    Imamo najdražje in naj... avtoceste na svetu.

  • Avatar praufo
    praufo 11:15 18.julij 2015.

    V Nemčiji so nastali mehurji, to pa zaradi različnih plasti materiala, spodaj so betonirali, na vrh pa dali asfalt. Materiala se raztlično raztezata, torej pride do odstopanj. Kar je preveč je preveč. Tudi za nemce, ki vse tako obvladajo.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.