Slovenija
140 ogledov

Kdo na avtobusih oglašuje, jih ne zanima

LPP Saša Despot
Za oglaševanje skrbi zunanji izvajalec. Koliko je treba plačati za oglas na LPP ne vedo, so pa v petih letih z njimi zaslužili 3,3 milijone evrov.

"Vse oglasne površine na avtobusih smo na podlagi javnega zbiranja ponudb oddali izbranemu ponudniku. Najemnik sam skrbi za izdelavo in namestitev oglasnih sporočil, saj smo oddali prazne površine na vozilih. Cena je določena na kvadratni meter," pravijo na ljubljanskem potniškem prometu (LPP).

Ne vedo kdo oglašuje in koliko oglaševalci plačajo

Kdo na avtobusih oglašuje jih torej ne zanima: "Izbrani ponudnik razpolaga z določeno kvoto oglasnih površin, za katere plačuje LPP najemnino neodvisno od tega ali ima nameščene oglase ali ne. Zaradi tega ne vodimo evidence o zasedenosti oglaševalskih površin."

Tudi koliko morajo oglaševalci plačati za zunanji oglas na avtobusu na LPP ne vedo, za oglase na notranjih digitalnih zaslonih, kjer lahko potniki spremljajo novice, pa se mesečna najemnina za obračuna glede na število avtobusov, ki so najemniku oddani v najem za oglaševanje.

"V zadnjih petih letih pa je LPP ustvaril z oglaševanjem vsega 3,3 milijone evrov," pojasnjujejo.

Nalepke ne vplivajo na varnost

"Za poslikavo steklenih površin avtobusov se uporabljajo posebne perforirane samolepilne PVC folije, ki omogočajo vidljivost iz avtobusa in prepuščajo svetlobo v notranjost avtobusa. Na določenih delih avtobusa ni polepljenja, da voznik lažje nadzoruje dogajanje v neposredni bližini avtobusa in podobno," na LPP odgovarjajo na vprašanje, če pri nameščanju nalepk veljajo kakšne omejitve.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 1
  • spenjac 09:34 30.marec 2015.

    nalepke zelo slabo prepuščajo svetlobo in so res zoprne. poznam kar nekaj ljudi, ki se ne vozi več s trolo, ker imajo prehud občutek klavstrofobije zaradi oblepljenosti trol - zlasti ob deževnih dneh.