Ko je na dan prišla novica o tem, da ljubljanska Cvetličarna za vselej zapira svoja vrata, so se posamezniki iz ekipe že pripravljali na nove življenjske in poslovne načrte ter pospravili prostore. Ti bodo očitno za zdaj ostali neizpolnjeni, saj so se lastniki in ekipa Cvetličarne 10. februarja uspeli dogovoriti, da se bo eden najbolj priljubljenih klubov v prestolnici spet odprl. "Nadaljujemo brez lastnega programa, kar je bil na žalost eden najbolj zapletenih stroškov. Lastni program pa bomo nadaljevali šele, ko se razmere na slovenskem trgu glasbe uredijo. In za to se bomo tudi še naprej in vedno borili," pojasnjuje ekipa Cvetličarne, ki je še izdala, da bo prenovo plačal lastnik Mediapark d.o.o..
Glede na to, da je klub z zaprtjem vzbudil precej pozornosti, z odprtjem pa je bo zagotovo še več, se poraja vprašanje, ali ne gre nemara za marketinško potezo. "Slovenija je verjetno že utrujena od raznih laži, insinuacij, raznih spin doktorjev … Vendar tisti, ki nas vsaj približno poznajo, ali ki so vsaj enkrat vstopili v Cvetličarno, vedo, da ni tako," odgovarjajo iz Cvetličarne.
Čeprav Simon Kardum, direktor CUK Kino Šiška, pozdravlja konkurenco različnih prizorišč in vsebin, pa meni, da "ponovno odprtje po že drugem dokončnem zaprtju govori predvsem o nekredibilnosti upravljavcev kluba, saj s tovrstnimi sporočili begajo potencialno občinstvo, širšo in medijsko javnost ter organizatorje koncertnih in ostalih dogodkov."
Vrnitev kluba za Bežigradom v takšni ali drugačni obliki pa pozdravlja tudi raper Zlatko, ki je v Cvetličarni nastopil že večkrat: "Vrnitev pomeni novo možnost, novo življenje. Za dežjem vedno posije sonce. Več bo prostora za nastope, več bo konkurence, bolje bo za nas izvajalce. Ne moremo vsi nastopati samo v Kinu Šiška ali kjerkoli drugje."