Magazin
19 ogledov

Izboljšajte vzdušje, izboljšajte poslovanje

Občan iz Nazarij je bil žrtev izsiljevanja. Žurnal24 main
"Razvedrilo je pomemben del dobrega podjetja," trdi ameriški strokovnjak za poslovni razvoj Paul Spieelman.

Veliko podjetij v času finančne krize varčuje tudi tam, kjer ne bi smelo oziroma vlečejo poteze, ki na dolgi rok škodujejo podjetju. Med te spadajo tudi odpuščanja na grd način, nižanje plač zaposlenim in nezavedanje, da je poleg dela potrebna tudi zabava. Vsaj tako meni izvršni direktor podjetja The Beryl Companies Paul Spiegelman, ki se ukvarja s poslovnim razvojem. Tako kot najnovejša raziskava American Management Association tudi Spiegelman trdi, da je razvedrilo eden glavnih elementov pri upravljanju podjetja. Med načini, kako izboljšati vzdušje v pisarni, predlaga občasne skupne izlete zaposlenih in tudi manjše stvari, na primer nošenje oblačil, v katerih se zaposleni počutijo dobro na delovnem mestu.

Nekateri Spiegelmanovi predlogi za ohranjanje delovnega elana so:
1. Podjetja, ki imajo neposreden stik s potrošniki, se zavedajo, da jim raztreseni sodelavci ne koristijo. Prav tako se stranke ne marajo prerekati z uslužbenci. Zato za denimo 3 odstotke povišajte plače zaposlenim in ti se vam bodo oddolžili z zvestobo ter kakovostnim delom, trdi Spiegelman.
2. Podjetja iz prve točke se zavedajo tudi, da so v težkih časih managerji najučinkovitejši vodje. Ti se bodo tudi trudili za dialog med sodelavci in nadrejenimi, kar bo v zaposlenih vzbudilo občutek varnosti.
3. Napredna podjetja so se na morebitne padce pripravila že pred leti, tako da so se trudili za odprte dialoge, dobre odnose in zaposlenim predstavljala svoje vizije za prihodnost.
4. Podjetja, ki imajo neposreden stik s potrošniki, ob finančni krizi ne varčujejo. Ravno Spiegelmanovo podjetje je zdaj imelo vajo, cilj katere je bilo razumeti cilje podjetja in svoje lastne ambicije. Ta vaja jim je vzela čas in seveda tudi nekaj denarja, a po njegovih trditvah zdaj vsi povezujejo strategijo podjetja z dnevnimi navadami, opaziti pa je tudi večji trud po pridobivanju novih strank.

Iz tega gre sklepati, da bi se ravno v času krize vodje morali povezati z zaposlenimi, se truditi za čim boljše odnose in se bolje pripraviti na naslednjo krizo.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.