Magazin > Lepota & telo
14 ogledov

Kako učinkovito telovaditi doma

Miha Geršič Osebni arhiv
Slabo in mrzlo vreme naj ne bo izgovor. Malce motivacije za fit rit vam bo zagotovo vlil osebni trener Miha Geršič, ki mu sledijo številne Slovenke in Slovenci.

Naj slabo vreme ne bo izgovor. Miha Geršič, eden najbolj zaželenih osebnih trenerjev pri nas, pravi, da optimalne rezultate lahko dosežemo že s polurno vadbo doma, za katero ne potrebujemo drage opreme ali lepega vremena.

"Najbolj učinkovit je trening z lastno telesno težo (TLT). To pomeni, da sestavimo trening iz petih najljubših vaj, celoten sklop ponovimo štirikrat, kar nam vzame manj kot pol ure časa. Izgovori, da imamo preveč obveznosti, torej odpadejo, saj lahko to izpeljemo kljub slabemu vremenu in pomanjkanju časa," pravi Miha in dodaja, da je v trening potrebno vključiti vse glavne gibalne vzorce: "Sam trening najraje sestavim tako, da kombiniram vaje visoke in srednje intenzivnosti. To pomeni, da začnem trening z vajo za spodnji del telesa, na primer sumo počepi (široki počepi), in po šestdesetih sekundah nadaljujem z vojaškimi poskoki. S tretjo vajo se osredotočim na mišice trup. Zelo pogosto izberem upogib trupa z dvignjenima nogama in nadaljujem z jumping jacksi. S skleci z oporo, kot zadnjo vajo, pa okrepim še zgornji del telesa. Vsako vajo ponavljamo 60 sekund, eno za drugo, se pravi, da krog traja pet minut. Sledi 60 sekund odmora, celoten sklop z odmori pa ponovimo še trikrat ali štirikrat. Vsakodnevno nato le menjamo vaje, da vključimo čim več mišičnih skupin in na ta način dosežemo optimalne rezultate tudi doma."

 
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.