Avto
616 ogledov

Mazda3 z dodelavami kljuva na lastnike premijcev

Mazda 3
1/11
Saša Despot
Prenovljena mazda3 je prišla do Slovenije, kjer želi dati dodatnega vetra v že tako polna jadra znamke na naših tleh. V ospredju tehničnih dodelav pri mazdi3 je bil vseskozi voznik. Osnovna cena ostaja nespremenjena pri 14.490 evrih, a najbolj prodajane različice se bodo z lastnostmi odkrito kosale s premium znamkami.

O kvalitetno izvedeni medgeneracijski prenovi mazde3 smo se izdatno prepričali že konec lanskega leta. Takrat smo izpostavili majhne, a dragocene spremembe pri tehniki, udobju in varnosti, ob pomoči katerih bo mazda3 lahko ostala zelo prepričljiv igralec v izredno konkurenčnem nižjem srednjem razredu.

Podrobnejša predstavitev je na voljo TUKAJ.

Predvsem gre poudarit sistem G-vectoring, za katerim stoji elektronska povezava med motorjem in podvozjem. Mazda3 v delčku sekunde prerazporeja motorni pogon tako, da uspeva vplivati na težišče avtomobila. To pride zelo prav predvsem v ovinkih, saj je avto na ta način bolje uravnotežen in lahko precej bolj suvereno spelje ovinke. Tudi voznikovih popravkov volana po zaslugi G-vectoring sistema veliko manj, kar poleg nove ergonomije sedežev pomeni, da bo vožnja v mazdi3 občutno manj naporna za potnike. 

Pri mazdi3 veljajo nekoliko drugačna prodajna pravila

Za prodajo mazde3 v Sloveniji je bilo doslej značilnih kar nekaj posebnosti, ki so drugim znamkam tuje. Najprej je tu delež limuzine, ki, čeprav je oblikovno zelo lepa, prepriča le kakšno četrtino Slovencev. Še bolj zanimiv je podatek o dizlih. Če je dizelski golf nekaj samoumevnega, je pri Mazdi delež dizelskih motorjev z oznako CD150 le za vzorec, vsi ostali so bencinski v različicah G100 ali še raje G120, medtem ko je G165 bolj kot ne eksot. Mazda manjšega 1,5-litrskega dizla pri nas ne bo prodajala, čeprav bi bil verjetno precej bolj smiseln od dvolitrskega dizla, a mu ne govorijo v prid valutna razmerja.

Prenovljena Mazda3 je že na voljo v Sloveniji in sicer s petimi tradicionalnimi poimenovanji oprem. V tem pogledu je Mazda3 nekoliko posebna, saj je kar 60 odstotkov vseh prodanih primerkov opremljenih vsaj s tretjo opremo po vrsti, imenovano attraction, ki že ima številne lastnosti, značilne za premium znamke - ogrevan volan, polni LED žarometi, asistent za mrtve kote ...

Pri še višji opremi revolution in revolution top (mogoči pri motorjih G120, G165 in CD150) je dodane še več asistence, kot so barvni HUD, samodejno zaviranje tudi pri vzvratni vožnji ali nadzor zbranosti voznika. Najbogatejša oprema revolution top ima prilagodljive žaromete, radarski tempomat, pomoč pri ohranjanju voznikovega pasu, usnjene sedeže ...

In vstopni dve opremi? Emotion je na voljo le pri 1,5-litrski G100 različici in še nima sistema samodejnega zaviranja SCBS, ima pa že novi G-Vectoring sistem. Za to opremo se odloči le okoli 5 odstotkov strank. Okoli tretjina strank izbere drugo opremo challenge, ki že zna samodejno zavirati, prepoznava prometne znake, ima električno parkirno zavoro, LED meglenke …

Cene z ničelnim ali majhnim prirarstkom

Vstopna cena (G100 emotion) ostaja nespremenjena pri 14.490 evrih, challenge je dražji za 2.300 evrov (prirastek glede na prejšnji model odvisno od motorja med 100 in 300 evri), attraction pa stane od 18.290 evrov naprej (prirastek do 200 evrov). G120 challenge stane 17.590, G120 attaction pa 19.090 evrov. Pri slednjih dveh gre za najbolj prodajana modela.

Pri 20.390 evrih starta G120 revolution, medtem ko je revolution top ocenjen na od 23.090 evrov. Dizelski CD150 (challenge) stane od 20.590 evrov. Cene za štirivratno limuzino (okoli petina kupcev) so enake, šeststopenjski avtomatski menjalnik stane 1.800 evrov.

Pri uvozniku nameravajo letos prodati vsaj 320 mazd3. Povpraševanje jih ne skrbi, več težav utegnejo imeti s kvotami z Japonske. 

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.