Slovenija
2664 ogledov

Megabon.eu: Piše, da lahko plačaš v hotelu, a agencija hoče vse vnaprej

Megabon PrtScr megabon.eu
"Plačajte le 20 odstotkov vrednosti paketa zdaj in ostalih 80 odstotkov vrednosti po opravljeni storitvi v hotelu," na strani Megabon.eu oglašujejo svoje storitve. Bralka: Gre za zavajanje.

Našo bralko je pritegnil oglas na spletni strani Megabon.eu, zato je rezervirala bivanje in plačala 20 odstotkov zneska v upanju, da bo ostalih 80 odstotkov lahko poravnala, ko bo prišla v hotel. A se to ni zgodilo. "Ko sem plačala 20 odstotkov agenciji, sem prejela sporočilo, da moram poravnati še ostali znesek, sicer rezervacije ne bodo opravili. Ko sem bolj podrobno prebrala pogoje poslovanja, sem ugotovila, da je v drobnem tisku spodaj res zapisano, da moraš znesek v celoti poravnati," je dejala razburjena bralka in dodala, da jo "moti predvsem to, da na prvi strani oglašujejo, da se lahko 80 odstotkov zneska poravna v hotelu, pa to ne drži". Za nakup se je namreč odločila zaradi odloga plačila. Preostanek je nameravala plačati z naslednjo plačo.

"Gre za zavajanje"

In ker naši bralki ni dalo miru, je poklicala na Megabon.eu in jih vprašala, zakaj oglašujejo stvari, ki ne držijo. Dejali so ji, da storitev ni na voljo pri vseh agencijah. "Rekli so mi, da imajo pač takšen oglas na spletni strani ter da ga ne morejo izbrisati s fotografij, s katerimi oglašujejo hotelske storitve. Ko sem jim dejala, da gre za zavajanje, pa so se mi le nasmehnili."


Na tržnem inšpektoratu so nam dejali, da zoper omenjene spletne strani že vodijo postopek, a dodatnih pojasnil ne dajejo, ker še ni zaključen.

"Verjetno gre za izjemo"

Vsi pa nimajo slabih izkušenj z rezervacijo. Več bralcev nam je sporočilo, da imajo z njimi dobre izkušnje. "Vse je bilo tako, kot je bilo napisano, en del sem vplačal naprej, drugega pa v hotelu. Tako da verjetno gre tukaj za izjemo. Se pa seveda treba vnaprej pozanimati, ali to, kar je napisano, drži," je napisal eden izmed bralcev.

"Z Megabonom in ostalimi ponudniki sem zelo zadovoljna, vedno sem dobila več, kot sem pričakovala," je zapisala bralka.

"Tudi jaz imam z njihovimi storitvami dobre izkušnje, koristil pa sem jih vsaj štirikrat. Konec koncev je pa drobni tisk namenjen branju."

Krive so agencije?

Za pojasnilo smo se obrnili tudi na Megabon. Direktor Adel Djutovič nam je dejal, da so v želji po še večji količini super ponudb svoje poslovanje razširili tudi na področje sodelovanja z določenimi turističnimi agencijami, s katerimi način poslovanja poteka po istem principu kot s hoteli. "To pomeni, da je prvotno plačilo 20 odstotkov cene plačano na Megabonovi strani, ostalih 80 odstotkov pa pri ponudniku paketa, v tem primeru pri agenciji. Agencije vedno želijo predplačilo za svoje ponudbe."

Dodal je še, da ima vsaka Megabonova ponudba pri opisu namestitve tudi vsebino, kaj vsebuje paket, in opombe. V teh je tudi napisano, kam in komu je treba nakazati znesek (če je to potrebno – proces velja samo v primerih, ko je ponudnik turistična agencija ali če hotel izrecno zahteva predplačilo) oziroma narediti rezervacijo. "Drobnega tiska pri naših ponudbah ni, saj želimo, da imajo naši uporabniki in kupci čim več informacij in tudi neposredni kontakt s ponudnikom paketa. Transparentnost poslovanja je za nas ključnega pomena."

Djutovič je glede pritožbe naše bralke dejal, da je šlo v omenjenem primeru za ponudbo, ki so jo pridobili v sodelovanju s turistično agencijo s Hrvaške. "V opombah je bilo napisano, kdo je ponudnik, opisan pa je bil tudi celoten postopek nakupa in rezervacije."

Hkrati pa je poudaril, da so vsem ostalim uporabnikom vedno na razpolago pri reševanju vprašanj in težav. "Seveda pa uporabnica lahko zahteva tudi povrnitev zneska, ki je nastal pri nakupu naše ponudbe."

Imate tudi vi podobno izkušnjo z omenjeno stranjo? Pišite nam prek spodnjega obrazca.

Komentarjev 11
  • KUPONLANDIA 15:42 24.oktober 2013.

    Pozdravljeni,Prosimo če nehate zavajti uporabnike Zurnala, predvsem iz tega razloga, ker pri nas ni potrebno nikakršno dodatno naročevanje izdelkov po aktivaciji kupona, ker se naročilo avtomatično sprejeme oz. napišete vaš naslov za dostavo in potem vam ponudnik pošlje ...prikaži več izdelek. Druga zadeva je pa taka, da smo dosegljivi vsak delovni dan od 8 do 16 ure na telefon in emaile, tako da bi bilo lazje da bi nas povprasali za izdelek, kot da pišete tukaj v komentarje in upate da nam boste s tem uničili dobro ime. Žal vam ne bo uspelo.PS. Drugic ko boste poizkušali goljufati in škodovati drugim, vsaj naročite in se prepričajte v postopek narocila, tako da boste lazje in bolj resnično zavajali.Lep pozdrav

  • Simona Lozinšek 11:43 10.september 2013.

    Tudi sama sem preverjala več kot mesec dni Megabon, tudi druge te akcijske ponudbe, a na koncu sem se kot vedno odpravila na vrat na nos na Krk, kjer sem plačala hotel in nisem potrebovala plačevati še agencije, sami ste ...prikaži več krivi, kaj pa greste tako na morje, bilokam greš, v hotelu, ali kampu, se vedno najde prostor še za tebe, to si zapomniti. Ne vem zakaj bi še kdo drug imel kaj od mojega težko prisluženega dopusta, naj grejo delat.

  • Nič 23:34 26.avgust 2013.

    nadaljevanje:Je tipičen primer takega namernega zavajanja. Namreč konkretno ponujajo 2 noči znižano na 80 €, torej s 68 % popustom, kar naj bi bilo v vrednosti polne cene 250 €.Težava pa je v tem, da kupone koristite v ...prikaži več septembru in je v ponudnikovem ceniku (http://www.abf-turist.com/cenik/) polna redna cena za mesec september in za 2 noči le 100 € in ne 250 €. Torej se tako imenovani popust iz 68 % takoj spremeni v 20 %, kar pa je velika razlika.Ponudba je tako predstavljena, da če ne bi imel časa, šel gledat ponudnikovega cenika in prebirat komentarje na njihovi FB strani, bi tudi mene kar po suhem n.....Za v bodoče si takšne aranžmaje rajši poiščem sam ali pa preko turističnih agencij.