Avto
56 ogledov

Lešnikov novi luksuzni kupe uradno nared

Mercedes-benz razred S kupe
1/21
Mercedes-Benz AG
Tu je. Kot koncept je šokiral avtomobilsko srenjo, nova stvaritev Roberta Lešnika pa je zdaj tudi uradno pripravljena za cesto. Mercedes-Benzov kupe razreda S.

Luksuzni dvovratni kupe z zvezdo na nosu bo gotovo tudi ena od zvezd prihajajočega ženevskega avtosalona, saj je bil že jeseni v Frankfurtu kot koncept okronan za nekaj najlepšega, kar trenutno premore avtomobilska industrija.

Zunanji dizajn je tako kot pri razredu S v največji meri plod domišljije Roberta Lešnika, ki je pri Daimlerju vmes postal vodja zunanjega oblikovanja. Kupe ne skriva podobnosti z limuzino, po drugi strani pa vsebuje tudi številne precej različne elemente, denimo zadnja svetila. 

Kot pravi Lešnikov šef in vrhovni vodja "zvezdnih" oblikovalcev Gorden Wagener, kupe izraža moderno interpretacijo luksuza s čistimi linijami in prehodi, iz katerih je možno razpoznati tako tradicijo kot čustva in naprednost. Wagener hkrati opominja, da je novi kupe razreda S oblikovno in tehnološko naredil doslej največji preskok glede na pretekle generacije.

Kupe je dolg kar 5,03 metra, medosna razdalja je 2,95 metra, širok je 1,89 metra, visok pa le 1,41 metra. Tako kot limuzina so pri njem v celoti uporabili LED-osvetljavo in razsvetljavo, za najpetičnejše je mogoče LED-glavnim žarometom in smerokazom dodati kristale Swarovski. Okviri vrat so seveda brez robov, več kot dve tretjini strehe prekriva steklo, ki mu je mogoče nastavljati transparentnost vse od enega odstotka dalje. 

Notranjost se naslanja na tisto iz limuzine, kot je minimalistična osrednja konzola in dva velikanska LED-zaslona, a s pomembnimi razlikami, denimo precej bolj klasično-športnim videzom trokrakega volana.

Leteča preproga tudi v ovinkih

O vseh možnih oblikovnih in tehničnih dodatkih, ki so na voljo, ne gre izgubljati besed, velja pa omeniti vso napredno varnost, ki jo je prinesla limuzina S, tudi tehnologijo "magic body control", pri kateri se podvozje s pomočjo kamere prilagaja na prihajajoče grbine in tako avtomobil mimo njih bolj kot ne spolzi.

Novost pri sistemu je še boljše prilagajanje ovinkom, saj se v zavoju posamezna obesa samodejno dviguje in spušča, tako da se avtomobil minimalno nagiba oziroma vnaprej pripravi svoj položaj glede na ovinek.

Za zdaj novega S-kupeja poganja le V8-biturbo bencinski motor. Različica S500 ima 335 kilovatov (455 KM), kar je nekoliko več kot predhodnik in 700 njutonmetrov navora. O ceni še ni govora. Že marca pa naj bi predstavili tudi brutalnejšo različico S63 AMG.

Komentarjev 8
  • drmr1980 17:53 11.februar 2014.

    @mirkodebil primitivni, kaj imamo Ljubljančani s tem ???Če bi bil bolj inteligenten in bi hodil na faks bi videl, da dosti profesorjev niLjubljančanov. Kot tudi večina parlamentarcev ne!! V parlamentu sedijo takšni primitivni zakompleksani čudaki kot si ...prikaži več ti, najprej lajajo proti Ljubljani, ko pa so enkrat tu so pa tiho kot pičkice in pozabijo, od kje prihajajo...

  • 4d5eccf93739c6305aaf8969a682cc57e1fd7395 15:41 11.februar 2014.

    ?? Oprosti, ampak Ljubljancani pa res nimajo cisto nic s tem. Kriva je fakulteta za oblikovanje in nihce drug. Pa tudi pri tistih v komisiji ni cisto nic vazno iz kje so, ampak kaj so (so pac bedaki, pa ne ...prikaži več zato ker so iz Ljubljane, Kopra, Celja, Ptuja itd.)! Ti si en navaden nacisticni ksenofob z IQjem temperature zraka.

  • Razor 15:38 11.februar 2014.

    Na njegovem mestu bi zapustil še slovensko državljanstvo v kolikor že ni naredil tega