Slovenija
30 ogledov

Zaradi alarma za dim pristalo letalo

slovenija 03.02.11., letalo, adria, foto: adria airways adria airways Le še v spominu ...
Okrog pol 8.30 je na Letališču Jožeta Pučnika zaradi dima zasilno pristalo letalo Adrie Airways.

Po poročanju Uprave RS za zaščito in reševanje je ob 8.23 na letališču Jožeta Pučnika na Brniku pristalo letalo Adrie Airways, v katerem so v pilotski kabini zaznali dim. Letalo je pristalo brez težav in potniki so se nepoškodovani izkrcali.

V pripravljenosti so bili tudi gasilci in JZ GRS Kranj, vendar intervencija na srečo ni bila potrebna.

Letališče kljub nesreči normalno obratuje naprej in ne nastajajo zamude, so nam zatrdili na Aerodromu Ljubljana.

Z Adrie so sporočili, da so morali zaradi indikacije dima v toaletah prekiniti let letala Canadair Regional  Jet CRJ900, ki je letelo na liniji JP322 Ljubljana – Pariz. "Na letalu je bilo 39 potnikov in štirje člani posadke. Varnost potnikov, posadke ter letala v nobeni fazi leta ni bila ogrožena. Adria Airways se potnikom za vse nevšečnosti iskreno opravičuje in se jim zahvaljuje za razumevanje."

So pa nesrečni potniki že odpotovali v Pariz ob 11.11 uri z drugim letalom.

Kakšne so vaše pravice?

Če letite z letalom po Evropski uniji, za vas veljajo pravice letalskih potnikov. Te pravice zadevajo zamude in odpovedi letov ter preveliko število rezervacij, zaradi česar vam zavrnejo vkrcanje na letalo.

  • Če vam zavrnejo vkrcanje na letalo ali je vaš let odpovedan oziroma so zanj prodali preveč rezervacij, ste upravičeni do prevoza do končnega cilja na drug primerljiv način ali povračila vrednosti letalske vozovnice in v nekaterih primerih brezplačnega prevoza do kraja, kjer ste začeli svoje potovanje.
  • Če ima letalo več kot pet ur zamude, ste prav tako upravičeni do povračila. Pozor: če sprejmete povračilo, vam letalski prevoznik ni več dolžan zagotoviti možnosti za nadaljevanje potovanja ali pomoči.
  • Letalski prevoznik vas mora tudi obvestiti o vaših pravicah in razlogu, zakaj vam je zavrnil vkrcanje na letalo, ter o vseh odpovedih ali velikih zamudah (daljših od dveh oziroma štirih ur, če je dolžina poti več kot 3.500 kilometrov).
  • V nekaterih primerih ste upravičeni tudi do hrane in osvežilne pijače, možnosti komuniciranja (denimo brezplačnega telefonskega klica) ter brezplačne prenočitve, odvisno od dolžine leta in trajanja zamude.
  • Poleg tega vam lahko ob zavrnitvi vkrcanja, odpovedi leta ali poznega prihoda na cilj z več kot triurno zamudo pripada finančno nadomestilo, ki je odvisno od dolžine poti.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.