Avto
20 ogledov

Lodgy črna ovca varnostnih trkov

Dacia lodgy Euro NCAP
Na najnovejših testiranjih organizacije Euro NCAP so uničevali 15 novih modelov in nagradili številne inovativne rešitve za povečanje varnosti. A na drugi strani pri organizaciji izpostavljajo podpovprečne rezultate lodgyja, še posebej ker ga Dacia oglašuje kot družinski avtomobil.

Med testiranimi avtomobili pri organizaciji izpostavljajo volva V60 plug-in hibrida, ki je kljub precejšnjemu dodatku h teži v primerjavi z običajnim V60 dosegel zelo dober rezultat in je najbolj varen električni avtomobil doslej. Pohval je bil deležen tudi land rover range rover, ki kljub svoji ogromni pojavi in s tem masi dosega visoko raven varnosti, tudi za pešce.

Ker je VW golf najbolj prodajan avto v Evropi, so se novi, sedmi generaciji pri Euro NCAP posebej posvetili. Po osnovni varnosti ga primerjajo z njegovim predhodnikom, izpostavljajo pa številna napredna pomagala, ki so sedaj na razpolago kupcem. A na drugi strani izpostavljajo, da osnovna različica golfa nima sicer že splošno uveljavljenega opozorila na pripete pasove zadaj.

Pohvale za ključ za mlade voznike

Pohvaljen je bil tudi Ford zaradi obnovljene fieste, ki med drugim uvaja MyKey funkcijo, s katero starši lahko zaklenejo določene lastnosti avtomobila, tako da mladi voznik denimo ne more izklopiti sistema ESC ali voziti prehitro.

Lodgy: podpovprečno

Precejšnje graje pa je bil deležen dacia lodgy, ki kot edini ni dosegel petih zvezdic. Še več, pripisali so mu komaj tri, saj se je med trki potniška kabina izkazala za podpovprečno stabilno, njeno zvijanje pa je za potnike lahko hitro usodno.

  • Žurnalov intervju z generalnim sekretarjem Euro NCAP si preberite TUKAJ.

Generalni sekretar organizacije Michiel van Ratingen je ob tem dejal, da je lodgy res cenovno dostopen avtomobil, ki pri kupcih zahteva kompromise pri udobju in voznih lastnostih, a to ne bi smelo veljati tudi za varnost. Euro NCAP izpostavlja tudi slabo zaščito za otroke, kar je v velikem nasprotju z družinskim poslanstvom vozila. Prav tako se Dacia ni odločila za serijsko vgradnjo ESC, s čimer "izkorišča zadnjo možnost preden bo tehnologija postala obvezna."

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.