Slovenija
24 ogledov

Rešitev za tiste, ki vas je preko spleta opeharil trgovec

Slovenija 260.11.2013 racunalnik, internet, google, splet, spletno nakupovanje, Saša Despot
Od včeraj je na voljo spletna stran Evropske komisije, ki spletnim kupcem nudi možnost alternativnega reševanja sporov. Zagotavljajo brezplačno in učinkovito reševanje sporov v 30 dneh.

Na enotni spletni strani, ki jo je vzpostavila Evropska komisija, bo odslej mogoče v kateremkoli EU jeziku oddati pritožbo zoper trgovca, kadar imate težave z izdelkom ali storitvijo, kupljeno prek spleta. Pritožiti se je mogoče čez domače in tuje trgovce. Reševanje sporov naj bi nadomestilo drage sodne postopke, a se kupec lahko še vedno odloči za klasično pot na sodišču.

Za naročila s Kitajske tega načina reševanja sporov ni mogoče uporabljati, saj mora imeti kupec bivališče, trgovec pa sedež v EU. 

Kako bo postopek deloval?


Po pritožbi na spletni strani bo trgovec dobil obvestilo, da je nekdo vložil pritožbo zoper njega. Kupec in trgovec se bosta nato skupaj dogovorila o organu za alternativno reševanje sporov, ta pa bo skušal najti ugodno rešitev za obe strani.

Posrednik bo pridobil podrobnosti o pritožbi in prek platforme komuniciral s pritožnikom in trgovcem. Rešitev spora pa bo predlagana v 30 dneh.

Stroški postopka bremenijo spletnega trgovca in naj bi znašali od 35 do 50 evrov na spor, uporaba platforme je za uporabnike brezplačna.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.