Svet
60 ogledov

Oče kopilota, ki naj bi namerno strmoglavil letalo: Moj sin ni bil depresiven

Nesreča v francoskih Alpah EPA
Nemec Andreas Lubitz je, kot so ugotovili preiskovalci, pred natančno dvema letoma namerno strmoglavil letalo družbe Germanwings. Družina se s tem ne strinja.

"Upam, da me ne boste razumeli narobe. Moja žalost je posebna, drugačna od drugih sorodnikov žrtev. Živeti moramo s tem, da smo izgubili sina in tudi s tem, da našega sina predstavljajo kot psihično neuravnoteženega množičnega morilca," je na novinarski konferenci dejal oče kopilota Andreasa Lubitza, ki naj bi pred dvema letoma namerno strmoglavil letalo s 150 ljudmi na krovu. Novinarsko konferenco je oče sklical ob drugi obletnici letalske nesreče.

Andreas Lubitz | Avtor: EPA EPA
"Živeti moramo s tem, da našega sina predstavljajo kot človeka, ki se je dolgo boril z depresijo. Z depresijo se je boril leta 2008 in 2009, nato se je pozdravil in uspešno končal pilotsko šolo," pravi oče, ki poudarja, da sin v času nesreče ni bil depresiven, kot trdijo preiskovalci.

Preiskavo zaključili v dveh dneh

Družina je najela tudi strokovnjaka za letalstvo, Tima van Beverna, ki je nad ugotovitvami uradnih francoskih preiskovalcev, ki so do zaključka, kaj je vzrok nesreče, prišli v dveh dneh, presenečen. Poudarja, da take preiskave večinoma trajajo več let ter da preiskovalci sploh niso preverjali tehnične brezhibnosti letala. Certifikat, ki bi ga za letenje moralo imeti letalo, naj bi potekel pred nesrečo.
 

Težave z vrati pilotske kabine

Tima van Beverna | Avtor: EPA EPA
Sumljivo je tudi predvidevanje, da Lubitz vrata pilotske kabine zaklenil namerno, ker v kabino ni hotel pustiti pilota. "Kaj, če je bila težava v vratih? Omenili so mi, da je imelo to letalo težave s tem. Že pred nesrečio sta se pilota, ko je bilo letalo še na tleh, zaklenila v pilotsko kabino in se  nista mogla rešiti. Tega nikoli niso raziskovali," pravi van Beveren.
 

Opozoril je na turbulence, ki so bile prisotne 24. marca 2015 na območju kraja nesreče. Tovrstne zračne luknje naj bi bile zelo nevarne, zaradi česar naj bi nekateri piloti na dan nesreče izbrali nižjo višino letenja, je še dejal strokovnjak za letalstvo.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 1
  • Avatar praufo
    praufo 10:58 25.marec 2017.

    nikoli dokončana zgodba ... seveda, ker ne štima, vse ne štima