Slovenija
38 ogledov

Odslej na terenu tudi ePolicist

Policist Boštjan Tacol
Slovenska policija si bo pri delu pomagala tudi z mobilno-informacijskim sistemom.


Slovenska policija je razvila mobilno informacijsko storitev ePolicist, ki naj bi policistom na terenu olajšala postopke pri preverjanju podatkov v evidencah in izdajanju plačilnih nalogov. Storitev so razvili v sodelovanju s slovensko podružnico Microsofta in njenimi partnerji, v kratkem jo bodo posredovali v trimesečno testiranje.

Policija je denimo v letu 2013 izdala 222.860 plačilnih nalogov, okrog 160.000 jih je bilo s področja cestnoprometnih prekrškov vročenih na terenu, je danes v okviru predstavitve ePolicista na Microsoftovi NT-konferenci na Bledu povedal Igor Vučko iz urada za informatiko in telekomunikacije na Generalni policijski upravi.

Doslej Bormann Car PC in Datastrip

Policisti med delom na terenu sicer že uporabljajo nekaj rešitev za dostop do informacijsko-telekomunikacijskega sistema policije, a je z njimi omogočena zgolj uporaba obstoječih aplikacij ter nekaj drugih rešitev, predvsem namenjenih za izvajanje mejne kontrole. Gre za rešitve, kot sta Bormann Car PC in Datastrip.

Zato so se na policiji odločili za pilotski projekt razvoja prilagojene mobilne rešitve, ki bi policistom omogočala izvedbo postopkov v mobilnih pogojih v celoti. Rešitev ePolicist naj bi tako ne prinesla le preverjanja po evidencah, temveč tudi popolno oz. delno izvedbo postopka.

Dostop do evidenc

Policist pri izvajanju postopka s pomočjo mobilne informacijske storitve pridobi vse potrebne podatke iz upravnih evidenc oziroma izvede preverjanje po policijskih evidencah – nacionalnih in nadnacionalnih.

Na koncu postopka pripravi dokument in zaključi svoj del postopka večinoma z izpisom dokumenta na mobilni tiskalnik. Informacijska podpora medtem poskrbi, da se poleg navedenih pridobitev podatkov in preverjanj na koncu potrebni podatki prenesejo v ustrezne zaledne aplikacije oz. zbirke.

Računajo, da bodo prihranili čas

Po Vučkovih besedah naj bi s pomočjo te rešitve neposredno povečali čas prisotnosti policistov na terenu, razbremenili operativno-komunikacijske centre s preverjanjem po evidencah, povečali hitrost izvedbe postopka ter zmanjšali število pritožb.

Rešitev naj bi namreč prinesla to, da policist vnaša podatke le enkrat (ti so takoj v zalednem sistemu) in odpravo težav s čitljivostjo rokopisov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.