Oglaševanje
4650 ogledov

Slovenski oglas čez noč navdušil družbena omrežja

AERO
Se spomnite AERO barvic in temper iz otroštva? AERO začenja novo zgodbo z novimi izdelki za prihajajoče šolsko leto, ob tem pa so posneli oglas s skakalcem Robertom Kranjcem z močnim sporočilom.

Priljubljeno celjsko invalidno podjetje AERO, ki ga je po stečaju kupil avstrijski velikan Brevillier Urban&Sachs, vsem dobro znan po legendarnih barvicah Jolly, se je vrnil v velikem slogu. AERO, ki je proizvodnjo ohranil v Celju, je poslal na trg nove izdelke za prihajajoče šolsko leto in ob tem posnel odličen oglas. V zgolj 12-ih urah po objavi je oglas Ponosni na svoje barve dosegel več kot 15.000 ogledov.

 | Avtor: AERO AERO
Kranjec je s ponosom del dobre zgodbe

V njem nastopa priljubljeni smučarski skakalec in letalec Robert Kranjec s svojo hčerko Piko. »S hčerko sva s ponosom del te dobre zgodbe,« je povedal Robert Kranjec, ki se v tej sezoni vrača na skakalnice, sicer pa tudi sam že od malega zelo rad riše. Zakaj oglas navdušuje Slovence, si oglejte v spodnjem videu.

Tega zagotovo niste vedeli o izdelkih AERO

AERO novosti, ki bodo šolarjem nedvomno polepšale in obarvale začetek novega šolskega leta, staršem pa priklicale nostalgične spomine, vključujejo visokokakovostne in za otroke povsem varne tempere, barvice, flomaste, voščenke, krede, šilčke in druge izdelke v tradicionalni rdeči embalaži. Vsi ustrezajo evropskemu certifikatu za varnost igrač EN71, tako strogemu, da lahko otrok krede AERO celo zaužije.

Tudi Avstrijci so se marsikaj naučili od Slovencev

 | Avtor: AERO AERO
Clemens Ellmauthaler, globalni vodja prodaje izdelkov Jolly, je o novih izdelkih AERO poudaril, da so ti rezultat trdega dela in znanja dveh odličnih znamk z močno tradicijo, ki stavita na domačo proizvodnjo in kakovost. “AERO je znova velik. Zelo sem ponosen, da smo prevzeli to znamko. Samo čudim se, kaj vse se je v tem letu zgodilo z njo. Navdušeni smo! Jolly namreč nima temper barvic, tako je tudi slovensko podjetje pomagalo gigantu Jolly,” je povedal Ellmauthaler.

“Ti ljudje težko dobijo službe”

Za zaposlene v invalidnem podjetju AERO Ida je zelo pomembno, da proizvodnja temper ostaja v Sloveniji. Še več, v Celje se septembra seli tudi del proizvodnje temper Jolly, je povedala direktorica AERO Ida Mateja Pučko: “Vsi ti ljudje težko dobijo službe. Ta pozitivna energija vpliva na vse zaposlene, verjamemo, da bomo nadaljevali v tem duhu.”

AERO načrtuje veliki met

Novi lastnik sicer načrtuje, da bodo izdelki AERO ob slovenskem, hrvaškem in avstrijskem trgu osvojili tudi Nemčijo in ZDA. Ti načrti bi lahko za tradicionalno slovensko znamko, ki je z nami že vse od leta 1946, pomenili velik preboj na svetovni trg.