Slovenija
448 ogledov

Reklamacija računa mobilnega operaterja

mobitel pametni telefon iPhone Shutterstock
Reklamacija uporabnice, ki so ji zaračunali previsok znesek. Mobilni operater ji na reklamacijo sploh ne odgovori. Kakšna so pravila?

"Na mesečnem računu za mobilno telefonijo sem opazila, da mi je operater zaračunal previsok znesek. Ker je na računu navedeno, da lahko vložim reklamacijo v roku 15 dni od prejema računa, sem to tudi storila. Od takrat so minili že trije tedni, odgovora pa še nisem dobila. Je operater dolžan odgovoriti in v kolikšnem času?" Takšno izkušnjo je na Zvezo potrošnikov Slovenije poslala ena izmed uporabnic mobilne telefonije.

Zveza potrošnikov Slovenije odgovarja, da je postopek pritožbe zoper telekomunikacijskega operaterja natančno urejen v 142. členu Zakonao elektronskih komunikacijah-1. Operater bi moral potrošnici v 15 dneh od vložitve reklamacije vsebinsko odgovoriti. Če tega ne stori, mora potrošnica postopek nadaljevati prek Agencije za komunikacijska omrežja in storitve RS, sicer se bo štelo, da je odstopila od pritožbe. Potrošnici svetujemo, da na Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve RS (AKOS) vloži predlog za rešitev spora. Ker odgovora ni dobila v 15-ih dneh, je rok za vložitev predloga na AKOS 30 dni od vložitve ugovora.

Pri reševanju spora bo Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS najprej preverila, ali je vloga popolna, pravočasna in ali sodi v njeno pristojnost. Nato bo skušala posredovati, da bi se stranki poravnali. Če stranki dosežeta poravnavo, se postopek ustavi, sicer pa Agencija v nadaljevanju ugotavlja dejansko stanje, izvaja dokaze in opravi ustno obravnavo. Če se sprti strani ne sporazumeta, Agencija razreši spor z odločbo. Odločba je dokončna in izvršljiva, zoper njo pa lahko katerakoli izmed strank, če se z odločitvijo ne strinja, vloži tožbo na upravnem sodišču.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 3
  • mokmelk 19:39 24.september 2016.

    Take in podobne proceduralne finte uničujejo Slovenijo in Slovence. To ni več pravo, ki bi ga bilo jemati resno. Ignorantia iuris nocet my ass !

  • stanko75 19:30 24.september 2016.

    Nihče in to operaterji točno vedo in ne odgovarjajo. Ker v kolikor se stranka o tem kasneje pozanima je že prepozno za njo. Seveda je zakon narobe napisan. Če operater ne odgovori v 15 dneh pomeni da se strinja z ...prikaži več ugovorom stranke. Tako kot to velja za navadne državljane, če v 8 dneh ne pošlješ ugovora ali pritožbe se strinjaš z njo.

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 11:17 24.september 2016.

    Torej bi morala od ugovora dobit odgovor v 15tih dneh; v 30tih dneh od ugovora bi pa mogla dat predlog na AKOS.Torej če po 15ih dneh operater ne odgovori daš predlog..imaš pa še 15 dni da to narediš.Sam ...prikaži večm vprašanje koliko uporabnikov to ve.