Avto
13 ogledov

V Revozu bodo držali obljubo o zaposlitvah

Peoirzvodnja v Revozu Andrej Leban
V Revozu nameravajo v letu 2015 proizvodnjo povečati za 15 odstotkov. To pomeni delo v dveh izmenah. Predsednik uprave Revoza Patrice Haettel pravi, da bodo tudi ob takem scenariju dobičkonosni.

V Revozu so se morali že v začetku leta 2015 soočiti z odpuščanji. S 1. marcem bodo prešli nazaj na obratovanje v dveh izmenah in ukinili polovično nočno izmeno. S tem bo tudi prenehala veljati pogodba za okoli 450 napotenih delavcev, ki so v Revozu delali prek agencij za posredovanje zaposlenih.

Držali se bodo dogovora

Na letni novinarski konferenci je predsednik uprave Revoza Patrice Haettel dejal, da to ni v nasprotju s pogodbo s slovensko vlado o subvencijah, kjer je bilo jasno opredeljeno, koliko delovnih mest morajo ustvariti. Tako mora biti konec leta 2015 stanje zaposlenih v Revozu 2105, in to bodo tudi uresničili.

V Revozu v prvi plan postavljajo fleksibilnost in prilagajanje zahtevam trga. Več zaposlenih v začetku proizvodnje je bilo tudi zato, ker so morali zadostiti zahtevam po proizvodnih kvotah, tudi z delom v dveh izmenah pa bo proizvodnja za 15 odstotkov večja od lanske, ko so proizvedli 118.578 vozil. "Brez dvoma smo lahko dobičkonosni tudi po takem programu," pravi Haettel, ki o poslovnih rezultati še ni mogel govoriti, saj jih bo Renault sporočil februarja.

Prihaja tudi Nissan?

Letna zmogljivost v Revozu je krepko preko 200.000 avtomobilov. Kdaj bi lahko to dosegli?
"Težko je napovedati, kdaj bomo dosegli ta nivo proizvodnje. Podrejeni smo povpraševanju na trgu. Pri twingu vidimo, kakšno povpraševanje je, na smarta še čakamo, saj so prva prava naročila prispela decembra,“ pravi  Haettel, ki ni zavrnil možnosti, da bi lahko v prihodnje v Novem mestu proizvajali tudi vozila drugih znamk. Morda nissane iz naveze Renault-Nissan?: "Če lahko dobimo še kakšen nov model, je že druga zgodba. Danes je še prezgodaj govoriti o tem. Omenil sem fleksibilnost. Danes imamo tak proizvodni proces, da se lahko proizvaja več modelov na različnih konstrukcijskih zasnovah. Ključno je, da se vrnemo na tisto pot konkurenčnosti in uspešnosti, potem bo lažje za naprej in si lahko zagotovimo tudi nove projekte.“

Peoirzvodnja v Revozu | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban

Novosti v Revozu v 2015

V Revozu se letos obetajo tudi novosti. V pripravi je električna različica smarta, za električnega twinga še vedno trdijo, da ni v načrtih, v teku pa je tudi priprava proizvodnje na samodejni dvosklopčni menjalnik, tako pri twingu, kot pri smartu. Nekaj bo tudi omejenih serij za evropsko tržišče in tudi druge trge.

Prihod električnega smarta po besedah prvega moža Revoza ne bodo omajale niti nižje cene goriv, saj je strategija o vozilih brez emisij dolgoročna. "To ne bo spremenilo naših načrtov z začetkom proizvodnje električnega smarta in s tem njegove prodaje v Sloveniji,“ še pravi  Haettel.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.