Slovenija
8573 ogledov

Na Dolgem mostu veliko gradbišče

Gradbišče železniške postaje Dolgi most
1/5
Anže Petkovšek
Dela naj bi bila zaključena do konca julija.

"Na Dolgem mostu je pravo gradbišče," nas je obvestil bralec. Ob parkirišču P+R so namreč začeli graditi železniško postajališče, rok za dokončanje del je konec julija.

"Pripravljalna dela za izgradnjo novega železniškega postajališča Dolgi Most so se pričela izvajati v mesecu februarju 2018, za izvajanje del na/ob progi pa so potrebne tudi občasne zapore proge oziroma posameznega tira. Večino takšnih del se izvaja med vikendi, ko je manj vlakov in posledično ni pričakovati večjih motenj v železniškem prometu," so pojasnili na direkciji za infrastrukturo.

Vlaki bodo tam ustavljali že septembra

"Rok za dokončanje vseh del v okviru predmetne pogodbe je konec meseca julija 2018. Predvideno je, da bodo vlaki na železniškem postajališču Dolgi Most začeli ustavljati po pridobitvi obratovalnega dovoljenja oz. predvidoma v mesecu septembru leta 2018," pravijo na direkciji. Poslali so nam tudi vizualizacijo, kakšna bo postaja, ko bo zgrajena. 

Železniška postaja Dolgi most, vizualizacija | Avtor: Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo

Pogodbo o gradnji več postajališč je direkcija podpisala s podjetjem Ginex International, skupna vrednost je 3,2 milijona evrov, rok za izvedbo pa devet mesecev, teči je začel 24. oktobra lani.

Poleg postajališča Dolgi most bodo zgradili še posajališče Lavrica ter Novo mesto Šmihel, ki ga bo sofinancirala občina in ministrstvo za izobraževanje.

Še dodatnih sedem železniških postajališč na območju Ljubljane (Ljubljana Tivoli, Litostroj, Ljubljana Brinje, Ljubljana Ježica, Ljubljana Vodmat, Ljubljana Stegne in Medno) pa bodo nagdradili.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 4
  • Avatar čavez
    čavez 10:28 22.april 2018.

    Na vsakem ovinku postaja, ni čudno da porabiš celi dan iz Kopra do Maribora.

  • brencl 10:27 22.april 2018.

    In to naj bi bila mreža hitre proge - saj ni čudno, da smo v železniškem potniškem prometu slepo črevo v Evropi! Drugod za primestni promet uporabijo odslužene linije ali pa zgradijo nove! Npr. v Avstriji imajo ohranjenih in v ...prikaži več uporabi precej stalih linij, ki jim služijo za lokalni promet, pri nas pa so jih v realsocialistični euforiji raje ukinjali in razgradili!