Slovenija
0 ogledov

Na FB sklicali protest pred Si.mobilom

Simobil Saša Despot
Pozivu k protestu pred Simobilom se je do danes na Facebooku pridružilo že tisoč ljudi. Oktobra naj bi v znak nestrinjanja s podražitvijo izkoristili redko koriščeno storitev, ki jo po novem plačujejo vsi uporabniki.

"Pozivam vas na protest proti podražitvi Si.mobila in proti plačevanju letnega nadomestila. Planirano je, da se 3. 10. 2011 na Si.mobilovih centrih zglasi čim več naročnikov in naredi popolno blokado (menjava SIM-kartice, ponovni vklop kartice SIM)," pozivajo v skupini Protest proti podražitvam Si.mobila.

Pod kraj protesta je pobudnik navedel vse Si.mobilove centre v Sloveniji.

Pobudnik opozarja, da bodo "takrat te storitve zastonj na voljo v neomejenih količinah, zaradi plačila letnega nadomestila".

"Če bomo morali že plačati, pa to še skoristimo," še poziva pobudnik.

Si.mobil: bolj transparentno, kot dvig naročnine

"Gre za realne stroške in konkretne storitve, ki jih uporabniki pogosto uporabljajo," trdijo na Si.mobilu.

Zanimalo nas je, zakaj višjih stroškov, kot je to v praksi, prelili v naročnine. "Po našem mnenju je strošek tako bolj transparenten, kot če bi zgolj povišali mesečno naročnino," pravijo.

"Si.mobil je še vedno najugodnejši ponudnik na trgu in uporabnikom nudimo najboljšo vrednost za ceno. Poleg tega smo vse svoje aktivnosti usmerili v še boljšo uporabniško izkušnjo, zato gradimo najsodobnejše mobilno omrežje, ponujamo najbolj zaželene mobilnike in nudimo najboljšo podporo uporabnikom. Zato verjamemo, da smo še vedno najboljša izbira in da bodo uporabniki spremembe sprejeli z razumevanjem," še pravijo pri operaterju.

UVP: prijavo lahko podate na tržni inšpektorat

"Urad meni, da bi Simobil namesto neopravičljivega pavšala nadomestila za upravljanje z naročniško številko, moral ohraniti način individualnega zaračunavanja posameznih storitev naročniku, ko so za to izpolnjeni pogoji," pa so včeraj zapisali na spletni strani Urada za varstvo potrošniko (UVP).

Opozarjajo, da se v nasprotnem primeru lahko zgodi, da bodo zgledu Simobila sledili tudi drugi mobilni operaterji oz. ponudniki elektronskih komunikacij "in začeli zaračunavati neopravičljive pavšale (nadomestila) vsepovprek."

Nezadovoljnim uporabnikom urad svetuje, naj na Tržni inšpektorat RS naslovijo prijavo zoper Simobil "zaradi nepoštenega pogodbenega pogoja – uvedbe nadomestila za upravljanje z naročniško številko in kršitve načela vestnosti in poštenja (četrta alineja, prvega odstavka 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov), zaradi izkoriščanja ugodnejšega položaja v pogodbenem razmerju z namenom, da (Simobil) sebi pridobi posebno korist za katero ni opravičljivega razloga."

Proti tudi zveza potrošnikov

Si.mobil je nedavno napovedal, da bo s septembrom za vse nove naročnike uvedel slabih deset evrov letnega nadomestila za upravljanje z naročniško številko. Za obstoječe naročnike ga bo uvedel z oktobrom.

V Zvezi potrošnikov Slovenije so podali mnenje, da je uvedba nadomestila neupravičena.

Komentarjev 8
  • Simon Berčič 13:57 16.avgust 2011.

    Jaz pa pravim takole. Pri simobilu sem že več kot 8 let, to sedaj zadovljen razen da včaih pač signal mal ven vrže, ok ampak to mislm da se dogaja povsod. Skratka na kratko povedano do danes sem bil z ...prikaži večz njihovimi uslugami v razmerju z ceno zadovoljen. AMPAK z tem nadomestilom so ga pa počli v temo!!! Zdaj bomo plačevali za storitve katere ne koristiš? KAJ?!?! Zaračunajte to tistemu ki koristi!!! V 11letih kar koristim mobilni telefon nisem se niti enkrat izgubil SIM kartice, 1x oddal naročilo da so mi naredili razčlenjen račun drugega pa ne. Zakaj moram plačevati usluge katere ne koristim?!?

  • Titan71 16:36 10.avgust 2011.

    Eni pretiravate s tem da Tušmobil ni dober operater. Navajate razloge, ki sploh niso tehtni, vse kar znate napisati je to da ni dober operater. Kr neki. Sam sem že več kot dve leti na Tušmobilu in do sedaj še ...prikaži več nisem imel ene pripombe, vse štima tako kot more. Dostopnost in signal nista problem, hiter prenos podatkov, nizka cena naročnine in lahko se pogovarjam dosti več kot sem se prej na Simobilu. Nazaj k Simobilu ne bi šel nikoli več, pa tudi če mi dajo vse zastonj! Hvala lepa za takega gnilega operaterja...

  • Stelix777 15:38 10.avgust 2011.

    ljudje znajdite se ker ne vem zakaj morte imet res najbol novejše telefone in potem še naročnino da vas skor kap zadane.... in vam bom povedal kako varčevati :1. - sklopi domači telefon in uporabljaj samo mobitel (to ...prikaži več je +20 - 50€ varčevanja)2. - če imaš naročnino na simobilu ne brskaj po spletu in ne nalagaj si glasbe ali aplikacija ( to je + 10 - 30€ varčevanja glede na to da so aplikacije od 2,29 - 4,00€)3. - prekliči si naročnino in si kupi simobil halo kartico za 5 - 10€ (to je + 50 - 100€ varčevanja)4. - kupi si kvaliteten telefon s kvalitetno ceno po možnosti NOKIA... ker če boš vzel/a iphone boš plačal/a samo podjetju več kot 70%... in to je večinoma to... stanovanje + elektrika in voda vas pride cca 130€ skupno.... ljudje se je treba znajdet... nimaš naročnine ne od domačega telefona, ne od mobitela temveč samo internet, elektrika in stanovanje... kar pa pride cca 130€ mesečno... če je pa še vse ostalo po možnosti iphone pa potem brskan