Slovenija
38 ogledov

Slovenija bo Marku Zucherbergu letos plačala 400 tisoč evrov

Mark Zuckerberg, ustanovitelj Facebooka, se znova otepa kritik, da izrablja zaup Žurnal24 main
Za oglaševanje Slovenije prek spleta bo Slovenska turistična organizacija (STO) letos namenila dobre tri milijone evrov. Največji kos pogače bo odrezala Facebooku, kar štiristo tisoč evrov.

STO išče izvajalca, ki bo prek različnih platform in medijev v tujini poskrbel za promocijo Slovenije. 

Največ denarja, kar 400 tisočakov bodo ustvarjalci državnih turističnih politik v različnih državah porabili za promocijo na Facebooku. 

S tem denarjem bi radi dosegli vsaj sto tisoč novih všečkov strani slovenia.info na Facebooku, prek tega družabnega omrežja pa morajo oglasi doseči vsaj 50 milijonov uporabnikov. 

Slogan I feel Slovenia bo urad za komuniciranje znova začel bolj dejavno tržiti. | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

Največ za Nemce, Italijane in Avstrijce

Med posameznimi državami sicer najbolj izstopa Nemčija, kjer bo STO porabila 290 tisoč evrov, največ, 60 tisočakov, za oglaševanje na spletni strani revije Spiegel. Prek različnih portalov in platform želijo doseči 1,5 milijona Nemcev. 

Za novačenje italijanskih turistov bodo porabili 20 tisoč evrov manj kot v Nemčiji, želi pa STO s tem zneskom doseči kar trikrat več ljudi, kar 4,5 milijona. Najbolj primerna kanala za oglaševanje se jim zdita spletna portala časopisov La Repubblica in Corriere della Serra.

Avstrijskim medijem bo Slovenija namenila 230 tisoč evrov, največ portalu Krone Zeitung in spletni strani oe24.at. Enako vsoto kot v Avstriji bodo porabili v Rusiji, kjer bodo spletnemu portalu yandex.ru, ki je neke vrste ruski ekvivalent iskalniku Google, plačali 110 tisoč evrov.

Sicer pa so med ključnimi trgi, kjer bo Slovenija letos nagovarjala turiste, tudi skandinavske države, Velika Britanija in Irska, Kitajska ter ZDA in Kanada.

Zlata lisica Maribor 2010 veleslalom i feel slovenia | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

Če izpostavimo posamezen medij, bo največ dobil ameriški CNN, in sicer 120 tisoč evrov.

STO od izvajalca, ki bo v njihovem imenu opravil digitalni medijski zakup, skupno zahteva vsaj 80 milijonov prikazov oglasov. 

Turiste bodo lovili tudi prek spletnega portala Youtube, kjer želijo s 115 tisoč evri doseči tri milijone prikazov video vsebin.  

Oglaševalska akcija bo predvidoma trajala v več valovih, prvi se bo predvidoma začel aprila, zadnji pa končal sredi novembra. 

david.jug@zurnal24.si

Komentarjev 3
  • alibaba 18:36 10.februar 2017.

    Res je,blokira 98% oglasov.Sem mu že 2x doniral ,ker brez njega so vsepovsod same reklame.

  • f5b0a37161572a16434c3a9b735044179b6963f0 12:02 10.februar 2017.

    adblock bo delal 100 km/h

  • Avatar Leon
    Leon 09:23 10.februar 2017.

    Slovenska turistična organizacija ........................državni uradniki z dobro plačo , vse ostalo uredijo ljudje v neposrednem stiku s turisti .