Na Fakulteti za družbene vede (FDV) v Ljubljani so v sklopu tedna novinarstva izvedli okroglo mizo z naslovom Zakaj so morali vsi mediji na splet? Sledila je predstavitev nekaterih slovenskih spletnih medijev, prvi dan pa je sklenil posebni gost – spletni poročevalec Luka Koper oziroma Jonas Žnidaršič.
Nizka donosnost spletnih medijev
Igor Vobič, asistent na FDV, je uvodoma dejal, da v spletnih medijih delajo
predvsem študentje, ki "reciklirajo" agencijske novice. Dodal je, da spletni mediji svojim
lastnikom ne prinašajo visokih dobičkov, vendar privlačijo čedalje več ljudi, in to ne samo
kot pasivne bralce, saj naj bi do štiristo tisoč tisoč Slovencev sodelovalo na vsaj enem od
spletnih forumov.
Vodja Multimedijskega centra (MMC) RTV Slovenija Zvezdan Martič je opozoril na poslanstvo RTV: "Na našem spletnem portalu se najbolj berejo novice s področja športa in zabave. Ker pa je RTV javni zavod, na našem portalu skrbimo tudi za ustrezno pokritost resnih tematik, kot sta politika in kultura." Martič je še opozoril na podcenjenost teleksta, ki ga redno bere več kot pol milijona ljudi, pa je kljub temu nezanimiv za marketing.
Če je vse, kar izhaja iz trga, res slabo, potem je sovjetska Pravda kakovostnejša kot ameriški Washington Post. Peter Frankl, odgovorni urednik Financ |
|
Teden novinarstva se nadaljuje
V torek bodo udeleženci ob razpravi s spletnimi novinarji spoznavali delavnik spletnega
novinarja, nato pa se bodo udeleženci delavnice lotili ustvarjanja pravih spletnih novinarskih
prispevkov. Teden novinarstva se bo končal v četrtek s podelitvijo priznanj najboljšim avtorjem
prispevkov, narejenih pri delavnici spletnega novinarstva na Tednu novinarstva 2008, še piše v
sporočilu društva študentov novinarstva.