"Omejitev bo povzročila ogromno gospodarsko škodo," je bil ob novici razburjen predsednik sekcije za promet pri Obrtni zbornici Slovenije Andrej Klobasa. Še danes zjutraj je Klobasa napovedoval, da se zna narediti, da bodo, če omejitev ne bo odpravljena, zaprli tudi predor Karavanke.
Eno uro pred začetkom zapore pa nam je povedal, da zapore zaenkrat ne bo. "Moji fantje z Gorenjske bodo sicer šli pogledat, kaj se bo dogajalo. Ali bodo izločali tovornjake ali bodo spuščali naprej. Zaenkrat predora ne bomo zaprli. Smo pa zahtevali sejo meddržavne komisije za cestni predor skozi Karavanke, ki naj bi bila prihodnji teden. Če se ne bodo odzvali, lahko računamo na eno izmed generalnih katastrof," je za zurnal24.si povedal Andrej Klobasa, predsednik sekcije za promet pri Obrtni zbornici Slovenije.
Klobasa je povedal še, da sta z ministrom za promet, Patrikom Vlačičem, ves čas v kontaktu ter poudaril, da je "Vlačič rekel, da verjame, da bomo zadevo rešili".
"Dodatnih 10 ur zapore za prevoznike"
Avstrijsko prometno ministrstvo je namreč Asfinagu BMG, upravljalcu avtocest, določilo omejitev prometa težkih tovornih vozil skozi predor Karavanke na avtocesti A 11 oziroma A 2 v Sloveniji, so pojasnili na Darsu. Prepoved prometa začne veljati danes, 29. julija, in bo trajala do vključno 3. septembra 2011.
Ker ob koncih tedna v Sloveniji velja splošna prepoved prometa tovornih vozil, omenjena odredba pomeni, da voznik tovornega vozila nad 7,5 tone ne sme peljati skozi predor Karavanke ob koncih tedna, prepoved pa velja od petka od 22. ure in traja do sobote do 15. ure, nato pa v nedeljo ob 8. uri nastopi splošna prepoved, ki velja do 21. ure.
"To je dodatnih 10 ur zapore, zaradi česar bi lahko prevozniki obstali tudi za cel vikend," je še poudaril Klobasa.
Kot smo že poročali, pojasnila glede enostranske odločitve Avstrije zahteva tudi prometni minister Patrick Vlačič. V pismu avstrijski ministrici za promet, inovacije in tehnologijo Doris Bures je poudaril, da pričakuje, da se vsi ukrepi, povezani z usklajevanjem obratovanja in vzdrževanja predora, dogovorijo na ustrezni ravni dvostransko.
Mislim,da v drugem topicu o Klobasi ni možno komentirat,al pa samo men ne dela ???
V dvomiljonski Sloveniji in v tako majhni državici imamo največ avtoprevozniških firm v Evropi na prebivalca. Vsi bi samo furali ( so tudi mamila) preprodajali in izsiljevali. Tako v SLO kot v Sloveniji je to zgrešena politika, predvsem pri nas… ...prikaži več pa se mora med stoterimi prevozniškimi firmami enkrat za vselej narediti red in ustvariti pogoje za normalno poslovanje, to kar je danes je ,,kaos,,!
Ko se bodo tovornjakarji na cesti vedli normalno, ne pa da izsiljujejo prednost, da gre na AC vlacilec s hitrostjo 90,1km/h prehitevat drugega (ki vozi z 90,0km/h), predvsem pa ko ne bodo vec za vsak prdec izsiljevali z blokadami cest...… ...prikaži več Takrat bodo mogoce dobili kaj podpore med preostalim narodom. Kaj pa mislijo, da bodo dosegli z blokadami? Samo vsi bodo proti njim, dokler ne bo nekomu prekipelo. Ta nekdo bo sklical par kolegov, skupaj bodo premikastili eno blokado... Potem bo pa spet pizdarija.Garantiram, da ce bi imela policija jajca in bi VSEM takim, ki ovirajo promet zasegla vozilo (ne pa samo navadnim drzavljanom v osebnih avtomobilih), bi bila situacija veliko bolj normalna. Se ne strinjajo z odlocitvami vlade? Ok. Pustijo tovornjake parkirane v bazah, pa je. Efekt na gospodarstvo bo isti.