Slovenija
135 ogledov

To je čisto slovenska ideja

Optiprint Optiprint
“Podjetje smo ustanovili z enim samim namenom – da bi naredili tiskanje v barvah bolj dostopno in cenovno ugodnejše za podjetja,” pojasnjuje Mirt Lavrenčič s podjetja Optiprint. S pomočjo lastnega razvoja so uspeli izenačiti ceno barvnega in črno-belega tiska, kar je fenomen v svetu tiskanja.

Svojo rešitev so zapakirali v uporabniku izjemno prijazen najem, saj paketi vključujejo število izpisov, ki jih potrebuje posamezen uporabnik. Najemnina je fiksna, tako da je znesek vsak mesec enak, s tem pa svojim uporabnikom omogočajo pregled nad stroški. "Ker paketi vključujejo tudi brezplačno podporo, svetovanje, servisiranje, in vzdrževanje naprav, našim strankam prihranimo tudi veliko na prvi pogled skritih stroškov, predvsem pa tudi časa, ki ga sicer namenjajo naročanju materialov, pregledu zalog potrošnega materiala, ukvarjanja s tiskalnikom, in tako dalje,” našteva Lavrenčič.

Brez visokih začetnih investicij

Podjetja se za najem po njegovih izkušnjah odločajo zato, ker v večini primerov pri najemu ni potrebe po visoki začetni investiciji. “V našem primeru so zelo zadovoljni, ker jim brezplačno krijemo tudi vse servise in potrošni material, kar pa sicer predstavlja velik strošek in tudi veliko porabo časa, sploh takrat, ko se na napravi, ki je v lasti uporabnika, pričnejo okvare, nevšečnosti in podobno,” pojasnjuje.

Podjetje Optiprint skrbi za več kot polovico osnovnih šol in vrtcev po celi Sloveniji. Njihove rešitve uporabljajo tudi srednje šole, fakultete in podjetja, ki vodijo raznorazna izobraževanja. Testi in gradiva v barvah so po njegovih izkušnjah povsem nekaj drugega, kot enake izvedbe gradiv v črno-beli tehniki. Ljudje si bistveno bolje zapomnimo informacije, če so podane lično, če so slike, ki jih gledamo barvne, če so naslovi različno pobarvani.

“Predstavljajmo si test pri zemljepisu. Na zemljevidu so reke, ceste, meje, hribi, vode. Vse je sestavljeno iz sivih in črnih zaplat in črt. Enako stvar se lahko natisne na barvni tiskalnik. Ceste so bele, gorovja so zelena, meje so rdeče, vode so modre,” opisuje Lavrenčič. Dodaja, da se učenec tako bolje znajde in si več zapomni. Strošek izpisa za šolo pa je nižji, kot bi bil, če bi isti dokument natisnila na črno-belo napravo.

Cena barvnega enaka ceni črno-belega

“S pomočjo našega razvoja smo dosegli, da je cena barvnega izpisa enaka ceni črno-belega. V naših paketih barvni izpisi tako pogosto stanejo celo manj, kot so stranko pred uporabo naših naprav stali črno-beli izpisi,” pravi Lavrenčič. Pojasnjuje, da je rešitev dostopna vsakomur, ne glede na količino tiska in velikost podjetja, saj se trudijo pakete čim bolj prilagoditi vsakemu uporabniku.

Povsem slovenska ideja

Leta 2009 so se pri Optiprintu kot start-upu lotili rešitve, ki bi znižala strošek tiskanja. S trdim delom so dosegli, da podjetje vsako leto uspešno raste, svoj poslovni model pa so z lastnim sistemom razširili po celi Sloveniji. Prisotni so že tudi na nekaterih tujih trgih, s širitvijo pa bodo še nadaljevali.

Rešitev podjetja Optiprint je primerna za vsako podjetje, ne glede na to, ali gre za manjšega samostojnega podjetnika, ki natisne 300 izpisov mesečno, ali za veliko multinacionalko, ki zaposluje na stotine ljudi in uporablja zelo veliko število najrazličnejših naprav. So zanesljiv partner, z močnimi referencami, samo v Sloveniji pa sodelujejo z več kot 2.000 podjetji. “Naše stranke so deležne najboljše podpore, ne glede na to, za kakšno podjetje gre oziroma kje v Sloveniji se nahaja,” pravi Lavrenčič.