Martin Hvastija je po naravi optimist. Optimist tudi za 74. SP v kolesarstvu v nemškem Stuttgartu. Progo pozna kot lasten žep. Dirigiral bo ekipi, v katero zaupa in verjame. Ne najboljši, ampak konkurenčni.
Martin Hvastija
, ki po Salzburgu letos drugič na SP potuje kot selektor slovenske
kolesarske reptrezentance, jih je izbral 13. Srečnih 13.
"Ekipa je dobra. Tu so vsi, ki so motivirani in v formi. Čeprav nimam treh najboljših
slovenskih kolesarjev, računam, da bo ta šesterica naredila dober rezultat,"
o dirki elit
razmišlja 37-letni strokovnjak.
"Prvi mož ekipe je Gorazd Štangelj, na katerega računamo v primeru težkega zaključka, v boju
mož na moža. Drugi naš adut je sprinter Borut Božič. Če bo v cilj prišla manjša skupina,
pričakujem, da bo v njej in da bo v sprintu opravil svoje. Drugi bodo njuna podpora oziroma imajo
možnosti tudi za individualne akcije,"
pravi Hvastija. Kapetan bo
Gorazd Štangelj
.
"On je tip kolesarja, ki vse leto dirka na razpolago ekipi oziroma kapetanu. Na SP ima vse
možnosti, da pokaže svojo kakovost. Nekje je izjavil, pa upam da to ni res, da je to njegovo zadnje
SP. Mislim, da je to še dodatna motivacija."
Hvastija si je progo ogledal pred dvema mesecema. Pozna jo do obisti. Vsak meter. Vsak
zavoj. Vsak klanec. Skrivnosti ni.
"Proga je že na papirju precej težja kot tisti v Madridu ali Salzburgu. Že seštevek višinskih
metrov je zelo velik. V vsakem krogu so trije vzponi. Težak je sicer samo eden, ki je krajši, dolg
700 m, in zelo strm. Ostala dva klanca sta položna in dolga. Tudi cilj je na vzponu. Proga bo
verjetno zelo selektivna, ker je tehnično zahtevna in zelo razgibana,"
o trasi, ki je s 5600 m
višinske razlike enaka gorskim preizkušnjam na Touru, pravi selektor. Ampak v zadnjih letih so bile
proge že precej težje.
|
Martin Hvastija je pred SP velik optimist. © Saša Despot
|
|
Bolj kot na uspeh v elitni konkurenci lahko Hvastija računa na vrhunske dosežke mlajših
članov, ki so letos v velikem slogu osvojili prestižno lovoriko Pokal narodov.
"SP je posebna dirka, v kateri ne smeš narediti napake. Če bomo dirkali pametno in ne bomo
naredili nobene napake, če ne bomo zamudili nobenega odločilnega trenutka, smo lahko v končnici
tam, kjer se bo odločalo o najvišjih mestih,"
v cestno preizkušnjo naših mladih upov verjame
selektor. Tudi v kolajno.
"To je moj način dirkanja. V kolesarstvu je pač tako, da jih starta 200, zmaga pa samo eden. Že
na samem startu moramo vedno razmišljati o zmagi in to se mi zdi edina pravilna taktika. Tudi v tem
primeru bo tako,"
je odločen prvi mož našega strokovnega štaba, ki mu je zelo žal, da v ekipi
ni
Tomaža Noseta
. Primer Nose?
"Mislim, da je fant
plačal
precej več, kot je spil."
Kratko in jedrnato. Precej zgovornejši bo, ko bo šlo zares. Ob
progi. Od srede dalje.
SP 2007, Stuttgart
Sreda, 26. september:
Kronometer (mlajši člani): 38,1 km
Četrtek, 27. september :
Kronometer (elite): 44,9 km
Sobota, 29. september:
Cestna dirka (mlajši člani): 171,9 km
Nedelja, 30 september:
Cestna dirka (elite): 267,4 km