Svet
25 ogledov

Človeška napaka kriva za nesrečo, v kateri je umrlo 11 ljudi

Železniška nesreča na Bavarskem EPA
Za čelno trčenje dveh nemških vlakov v Bad Aiblingu naj bi bila kriva človeška nesreča. Kontrolorju, ki je napako zagrešil, pa grozi do pet let zapora.

Za nesrečo grozljivo dveh vlakov, ki se je zgodila prejšnji teden v bližini kraja Bad Aibling, naj bi bil kriv kontrolor, ki je obema vlakoma dovolil nadaljevanje poti. 

"Če bi ravnal v skladu s pravili ... ne bi bilo nobenega trka," je povedal glavni tožilec Wolfgang Giese, ki bo predvidoma  zoper 39-letnega kontrolorja podal kazensko ovadbo zaradi uboja iz malomarnosti. Grozi mu do pet let zapora. 

Po navedbah kriminalistov pa zaenkrat niso odkrili nobenih znakov mehanskih napak na vlakih oziroma na zavornih sistemih ter signalizaciji. 

Gre za eno najhujših železniških nesreč v zgodovini Nemčije. Najhujša železniška nesreča v Nemčiji se je zgodila leta 1998 v nesreči vlaka ICE v mestu Eschede, takrat je umrlo 101 ljudi, več kot 80 pa jih je bilo poškodovanih.

Železniška nesreča na Bavarskem | Avtor: EPA EPA

Komentarjev 3
  • Žurnalček 23:40 16.februar 2016.

    Vse jasno . Meni je bilo takoj , ko sem videl po velikosti razdejanja , da vlaka niti slučajno nista vozila s predpisano in dovoljeno hitrostjo eden proti drugemu -skupaj 200km /h , ampak , da je bila skupna hitrost ...prikaži več ob trku med 60 in 70km. Se pravi , da je nekaj kompoziciji prej zaustavilo . Dvakratni samodejni izklop napetosti , zaradi delovanja senzorjev proti naletu , ki jo je pa nadzorni - ne odpravnik - samovoljno zopet vključil. Prišlo pa je do tehnične napake na samem začetku - odprta proga za oba vlaka-, ki je omogočila odpravniku tudi poslati vlak na progo.

  • Žurnalček 23:30 16.februar 2016.

    Delal je rezervni sistem kontranaletu , pa jo je , ko se je izklopila elektrijka , tale cepec dvakrat na novo vključil , ker je mislil , da gre za napako senzorjev !

  • Papaja Popi 18:23 16.februar 2016.

    In zakaj ni delala signalizacija..............