• Pet 17 do 31 °C
  • Sob 20 do 29 °C
  • Ned 19 do 25 °C
več na vreme.net

Toyota C-HR

0 komentarjev

Brez potovalnega računalnika do odlične porabe

Ženska in hibrid. Tradicionalna občutljivost na pravila dobre vožnje in moderna tehnologija. Vrhunska kombinacija!

A. L. / Ljubljana

 

Zlatka Kos je zelo hitro znala v polnosti izrabljati hibridno tehnologijo za doseganje nizke porabe. (Foto: Andrej Leban)

Zlatka Kos je bila naslednja iz osmerice tekmovalcev, ki so se pomerili na izzivu v varčni vožnji s križancem toyota C-HR. Nedavno upokojena Zlatka je poosebljenje tistega, kar razumemo pod terminom aktivno tretje življenjsko obdobje. Hitro je dala tudi vedeti, da zelo spremlja dogajanje okoli sebe ter da jo zelo moti, ker družba postaja vse bolj otopela za krivice, povzpetnike, veze in poznanstva ter pavšalizem.

Jasno je bilo torej, da pri oceni toyote C-HR ne bo prizanesljiva. Z zanimanjem je prisluhnila pojasnilom glede hibridne tehnologije in naprednih pomagal, ki so vgrajena v Toyotinega kompaktnega križanca. A še preden je speljala, je napovedala, da se v avtu med vožnjo zanese zgolj nase. V podkrepitev te izjave si je  najprej natančno nastavila vsa ogledala in sedež.

Kot da bi šele nedavno naredila izpit, je vestno spremljala promet okoli sebe in se pravilno razvrščala. Ampak ne mislite, da je šlo v nadaljevanju za stil avtošole, prav nepotrpežljiva je bila do tistih, ki so se cijazili po cesti, menjali pasove brez smerokazov ali pa zamujali s speljevanjem pred semaforji.

“Prijatelj Brane Küzmič mi je rekel, da je pri hibridu važno spremljanje zaslona glede delovanja hibridnega pogona,” je razkrila, da se je dala podučiti o posebnostih hibridnega pogona s strani mojstra vrtenja volana. In je peljala - po Ljubljani, po njeni okolici in avtocesti. Brez drame, tako kot bi peljala svoj avto.

“Je to varčno?”, je vprašala na koncu, ko je prebrala rezultat na računalniku. “Veste, moj avto nima potovalnega računalnika, zato nimam občutka.”

Da, bilo je zelo varčno.

Pri hibridnem C-HR ji je bila seveda všeč zunanja oblika, a še bolj jo je prevzela vožnja. “Tako kot ste mi vnaprej povedali, dejansko je to avto, ki zelo pomirja človeka, ga med vožnjo sprosti.”

A ne čisto vedno. Ker med vožnjo vestno spremlja dogajanje okoli avta, jo je v križiščih motila slabša preglednost nazaj mimo ozkih zadnjih stekel, po njenih besedah bi se tudi morala navaditi, da avto med vožnjo sam od sebe ugaša bencinski motor in se vozi zgolj na elektriko. “Rada slišim avto,” je pojasnila svojo kaprico.

Toyota C-HR je dokazala, da je lahko sodoben hibrid povsem enakovreden, a bistveno čistejši od dizlov.  

dezurni@zurnal24.si

Vsebine, ki bi vas morda zanimale

Komentarjev (0)

Za oddajo komentarja morate biti prijavljeni!

Morda vas še zanima