Uporabno
2535 ogledov

Kaj imajo skupnega Argeta, Adidas in Pepsi?

Argeta Argeta
Argeta je napovedala prodor v inovativen in razburljiv svet nezamenljivih žetonov, bolje znanih kot NFT (ang. non-fungible token). Argeta se bo tako pridružila peščici svetovnih blagovnih znamk z lastno kolekcijo NFT-jev – s tem pa bo premaknila še eno pomembno mejo, saj bo postala prva FMCG blagovna znamka v naši regiji z lastno kolekcijo NFT-jev.

Nova doba Argete v digitalnem prostoru  

Čeprav je Argeta blagovna znamka s tradicijo se znajde tudi v hitro spreminjajočem se svetu sodobnih tehnologij. 

Dokaz bo 9. marec, ko bo Argeta svojo slavno dozico paštete prenesla v digitalni svet epskih razsežnosti. Z umestitvijo svoje blagovne znamke v novi tehnološki prostor Web3.0, se bo Argeta pridružila peščici svetovnih znamk, kot so Facebook (Meta), Adidas, NBA in Pepsi Co.  

Argeta | Avtor: Argeta Argeta


"Še konkurenca si bo želela imeti enega od Argettyjev." 

"Argeta je pripravljena na nove čase in želi slediti svojim oboževalcem, ne glede na to, kje živijo svoje življenje – v digitalnem ali fizičnem svetu," je izid kolekcije NFT komentiral Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo.

Skepticizem do novih tehnologij je pričakovan, vendar jih ne skrbi: "Verjamemo, da si bo še konkurenca zaželela imeti enega od Argettyjev," je hudomušno povedala Živa Deu, vodja digitalne strategije v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi.

Argetino kolekcijo NFT-jev sestavlja 21 nezamenljivih žetonov pod skupnim imenom Argettyji. Zbirateljsko serijo Argetinih NFT-jev so navdihnile lastnosti blagovne znamke in tudi novi časi v še neraziskanih prostorih prihodnosti.

Na Argeti so na tej točki razkrili identiteto enega od Argettyjev, to je Argetty Digital. Celotna kolekcija Argettyjev pa bo zaživela 9. marca na Argetinem Instagram profilu (@argeta_official) ob 21. uri. 


Za brezplačne NFT-je se bo lahko potegoval vsak: "Želimo doseči, da bi lahko vsak izkoristil to priložnost in se potegoval za izkušnjo novega sveta ter postal ponosni lastnik NFT-ja," je za konec pojasnila Petra Čadež, direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi. 

Argeta | Avtor: Argeta Argeta

Kdo si želi postati lastnik Argettyja? 

Argetina kolekcija NFT-jev bo na voljo vsem ljubiteljem Argete 9. marca od 21. ure dalje na Instagram profilu @argeta_official.

Na voljo bo 21 unikatnih Argettyjev, za lastništvo pa se lahko poteguje prav vsak uporabnik družbenih omrežij. Vse, kar bodo morali ljubitelji Argete storiti je, da s komentarjem pod objavo na družbenih omrežjih prepričajo Argetino skupnost, da si zaslužijo postati lastnik Argetinega NFT-ja. 

Vsi bodoči lastniki različnih Argetinih NFT-jev bodo s tem dobili košček identitete blagovne znamke, kot lastnike pa jih v prihodnosti čaka še kakšno presenečenje. 

O NFT

NFT so nezamenljive enote podatkov, shranjenih v verigi blokov, ki uporabnikom lahko omogočijo lastništvo digitalne lastnine prek omrežja blockchain. Uporabniki lahko hranijo digitalna sredstva, kot so glasba, artefakti, risbe in različne umetniške oblike v NFT.