16 odstotkov ljudi ocenjuje, da je njihovo finančno stanje boljše kot lani, 14 odstotkov jih troši več kot pred letom dni.
Nakupovanje je še vedno zelo preudarno
Nakupovalne navade se kljub temu niso bistveno spremenile, so pa se. V diskontih kupuje manj ljudi kot pred dvema letoma, manj se jih odloča za cenovno ugodnejše izdelke. Več kot polovica vprašanih pa še vedno nakupuje zelo preudarno.
"Gospodarska kriza je v temeljih spremenila naše nakupne navade. Potrošnik se je v času krize vedel precej bolj preudarno, pogosteje je posegal po nižje cenovnih izdelkih, odkrival nove trgovine (npr. diskontne trgovce) in preizkušal nove, cenejše znamke. Kot so kazale raziskave iz ZDA, izvedene že kmalu po začetku krize, je vsak drugi potrošnik, ki je preizkusil novo, cenejšo znamko (delež takšnih so sicer leta 2009 ocenjevali na 20%), pri tej znamki tudi ostal. V Slovenijo je kriza trajala precej dlje kot v drugih državah, nove navade so imele več časa, da se utrdijo, " razlaga Andraž Zorko iz Valicona.
Večkrat slovensko, eko, bio, kvalitetnejše
Z naraščanjem obsega potrošnje narašča tudi delež tistih, ki izražajo naklonjenost kupovanju slovenskih znamk, eko in bio znamk oz. izdelkov z oznakami višje kakovosti. Štiri odstotke pa je manj tistih, ki lahko zase trdijo, da so zvesti blagovnim znamkam. "Zvestoba do znamk na sploh je sicer ostala, je pa bolj promiskuitetna, kot je bila nekoč. Potrošnik je danes bolj nagnjen k preizkušanju novih znamk, tudi ponudba le teh je širša," pravi Zorko.
Na spletu predvem tehnični izdelki, obutev, obleka
Torej to pomeni samo to da imajo bogatejši še več revni pa še manj. In najbolj pomembne podrobnosti so pa skrite v zajemanju povprečja kot relevantnega.
Statistika je ku..a. Vedno več revežev, oni pa o zadovoljstvu. To je sigurno spesnil Bramor!
revscine na duhu in revscine na vrednotah.