Oglaševalcem se mnogokrat očita, da objavljajo nepristne fotografije. Tega blagovni znamki Eckhaus Latta kritiki ne morejo očitati …
Fotografije, ki jih je modna hiša iz New Yorka izbrala za svojo najnovejšo oglaševalsko kampanji, ne bi mogle biti bolj realistične. Prikazujejo namreč prave pare med seksom, kar je v javnosti dvignilo veliko prahu.
Posnetke, ki ji je v spalnicah parov naredil fotograf Heji Shin, so nekateri označili za pornografske, drugi pa za "prelepe" in "čudovite". "Razmišljali smo o tem, kako uporabljamo spolnost, kakšna je povezava med modnim oglaševanjem in spolnostjo – in na zelo nazoren način povedali, da se seks prodaja,“ je provokativne fotografije pokomentiral fotograf, po besedah blagovne znamke pa so želeli z oglaševalsko kampanjo promovirati pozitiven odnos do seksa in telesa.
Kako to vegetarijansko, klerofašistično drhal, ki misli, da so levičarji cenzurirajo goloto. Živela golota in promiskuitéta, ter dol z vsem, kar je zgledno in moralno.
Kurc pa kockice meglene