Avto
18 ogledov

Zaradi razbitega mitsubishija posel cveti

Razbit avto Youtube
Prodajalcu avtomobilov, ki je pred trgovino postavil v nesreči uničenega mitsubishija, posel zaradi tega cveti.

Vse je v dobri reklami. Predstavnik Mitsubishija v mestu White Bear v ameriški zvezni državi Minnesota razbitega outlanderja sporta (v Evropi in tudi pri nas se prodaja kot ASX) ni odpeljal na odpad, kot bi to storila večina drugih kolegov trgovcev, temveč ga je uporabil v marketinške namene. 

Z avtomobilom se je ponesrečila stranka Sarah Dittrich. S komaj nekaj mesecev starim križancem je lanskega junija po lastni napaki zapeljala na nasprotno stran ceste in pri hitrosti okoli 100 km/h čelno trčila ob poltovornjak. Iz avtomobila je stopila zgolj z okrvavljenim nosom, poroča Automotive News.

"Hvala, White Bear Mitsubishi. Moj outlander mi je rešil življenje," v televizijskem oglasu, ki spremlja kampanjo, pove Dittrichova. Outlander se je namreč ob trku z majhnim prekrivanjem obnašal natančno tako, kot od avtomobilov zahtevajo najstrožji predpisi. Namesto da bi prednje levo kolo zaradi sile potisnilo nazaj in bi prodrlo skozi potniško kabino do voznice, je moderna vozniška kletka vzdržala pritisk, energija pa se je preusmerila drugam. Tudi zračne zavese so izvrstno opravile svoje delo, saj so prestregle voznico, da ni treščila ob armaturko. 

Svetovni rekord

Trgovec je razbitino odkupil za okoli 4.000 evrov, ga prek bokov označil z nalepko, ki razlaga vzrok, posnel reklamo in avto postavil pred svojo trgovino.

Kako dobro potezo je storil, priča podatek, da White Bear trenutno proda po 70 outlanderjev sport na mesec. Čeprav se to ne sliši veliko, je številka najvišja med vsemi Mitsubishijevimi trgovci na svetu!

Model je po prodajnih številkah tudi nadvladal svoje konkurente v bližnji in daljni okolici White Beara. "Vsakič ko zavrtimo reklamo po TV-ju, nam gre odlično. Izplen od reklame je že zdavnaj presegel vložek," je zadovoljen generalni direktor Richard Herod, ki dodaja, da skuša sicer obrobno japonsko znamko kupcem približati predvsem s sporočilom trajnega zaupanja.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.