308 SW je sedaj zrelejši, izpopolnjen in pripravljen da zapolni čevlje starejšega brata. Glede na
videno lahko rečemo, da mu bo to tudi zagotovo uspelo.
Glavno vodilo pri oblikovanju novega modela je bila po besedah oblikovalcev prostornost, ki
pa ni smela omejevati izgleda in užitka v vožnji. SW povzema oblikovne značilnosti manjšega
berlinea in je do B stebrička popolnoma enak (izvzevši strešne nosilce). Zatem se začne streha
rahlo spuščati proti zadku, kar da avtomobilu dinamičen izgled, zadek pa je kljub vsemu narejen
tako, da je prostornost prtljažnika čim večja. 308 SW se je tudi malenkost potegnil, predvsem v
dolžino in širino, tako da sedaj meri natanko štiri metre in pol v dolžino, 182 metra v širino in
1,55 metra v višino. Medosna razdalja je tako edina ostala nespremenjena in še vedno meri 2,71
metra.
Posebnosti 308 SW gre iskati tudi v tem, da sedaj v ponudbi ni več okrnjene različice break
ter da je steklena panoramska streha v primerjavi s tisto pri predhodniku večja za 27 odstotkov in
meri 1,68 kvadratnega metra. S tem je notranjost še bolj svetla in prijazna, po njeni zaslugi znaša
skupna zasteklena površina kar 5,58 kvadratnega metra. Večji prilagodljivosti v prid pa je pri
bolje opremljenih različicah del serijske opreme tudi dvižno zadnje steklo, potnikom v drugi vrsti
pa so namenjeni trije ločeni in enako veliki sedeži, pri izvedenki s sedmimi sedeži pa podrtje
sedežev v drugi in tretji vrsti tvori ravno prtljažno dno. Sedaj lahko šesti in sedmi sedež
naročite tudi ločeno. Tu je tudi nizek nakladalni rob, pod črto pa vse to pomeni od 674 litrov do
2149 litrov prostornine v prtljažniku.
Vozno udobje je prav tako domena, ki jo pri Peugeotu omenjajo kot ključno pri tem modelu. Za
to skrbita sprednja prema tipa Mcpherson ter zadnja prema z gibljivim prečnim drogom. 308 ima v
primerjavi z predhodnikom tudi nižje težišče. 308 SW ponuja širok izbor atmosferskih in prisilno
polnjenih pogonskih sklopov. Na voljo so štirje bencinski motorji od 70 do 128 kW (95 do 175 KM) in
trije dizelski HDi od 66 do 100 kW (90 do 136 KM), od katerih sta dva serijsko opremljena s filtrom
trdih delcev (FAP). Vgrajeni so lahko s samodejnimi ali ročnim menjalnikom, slednja sta pet- in
šest stopenjska, avtomatika je štiristopenjska.
Serijski opremski paketi so štirje in sicer confort pack, confort pack cielo, premium in
premium pack. Osnovni paket pomeni serijsko ročno klimatsko napravo, sistema ABS in BAS, štiri
varnostne zračne blazine, potovalni računalnik elektrifikacijo stekle in ogledal, meglenke in
asimterično deljivo zadnjo klop. Naslednji paket dodatno prinese še panoramsko streho, prednji
naslon za roke in kromirana vzdolžna strešna nosilca. Premium doda še dvo območno samodejno
klimatsko napravo, radio s CD in MP3 predvajalnikom, ESP in ASR sistema (pri 1,6 16v THP), športen
prednji odbijač in 16 palčna lita platišča. Najdražji v ponudbi, premium pack pa primakne še
električno preklopni zunanji ogledali, ločeno odpiranje stekla prtljažnika,samozatemnitveno
notranje ogledalo in atermično vetrobransko steklo ter tempomat in omejevalnik hitrosti.
Cene se pričnejo pri 16.640 evrih na bencinski strani, osnovno opremljeni model z dizelskim
motorjem pa stane najmanj 18.140 evrov. Najdražji bencinski 1.6 16v THP z premium pack opremo je
lahko vaš za 22.190 evrov, za najdražjega z dizelskim 2.0 Hdi motorjem in filtrom trdih delcev pa
morate imeti na računu najmanj 23.840 evrov. Uvoznik namerava letos prodati 290 vozil 308 SW, kar
pomeni 24 odstotkov prodaje celotne palete modelov 308.
308 dobil nahrbtnik
Pol leta po lansiranju modela 308 so pri Peugeotu za tržni boj pripravili novo karavansko izpeljanko modela C segmenta, kjer je zelo uspešen predhodnik v šestih tržnih letih našel skoraj 900.000 kupcev.