500 konjev za audi A1

Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro Foto: Žurnal24 Audi A1 clubsport quattro

Your browser doesn’t support HTML5 video

Audi je na jubilejnem 30. zboru tuniranih vozil Wörthersee Tour 2011 predstavil ekstremni primerek audija A1 clubsport quattro. Pod motornim pokrovom skriva 2,5-litrski motor, ki razvije 370 kilovatov moči!
Oglej si celoten članek
Fotografije strupenega audija A1 si lahko pogledate TUKAJ, video pa TUKAJ.

Audi A1 clubsport quattro poganja izboljšani 2,5-litrski petvaljni TFSI motor s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgom. Največja moč je 370 kilovatov (503KM) in 660 Nm navora, kar je dovolj, da 1390 kilogramov težak avtomobil od 0–100 km/h pospeši v vsega 3,7 sekunde, do 200 km/h v 10,9 sekunde, najvišja hitrost pa je elektronsko omejena na 250 km/h.

Motor je usklajen z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, pogon je na vsa štiri kolesa. Poleg zmogljivega agregata unikatni avtomobil brez zadnjih sedežev premore wide-body kit, zaradi katerega je širši za šest centimetrov. Pri Audiju so predelali še celo vrsto drugih elementov. Dodali so večje odprtine za zrak, velik zadnji strešni spojler, izpušno cev na levi strani vozila pred zadnjim kolesom, mat glacier belo barvo in črno streho, izdelano iz ogljikovih vlaken. Dodali so še nova vzvratna ogledala, trikraki športni volan z ravnim spodnjim delom, lahka športna sedeža, zelo opazni pa so tudi aluminijasti detajli. Aluminijasta platišča merijo 19-palcev, zavore so karbon-keramične.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.