A postavil stvari na glavo

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A
Če novi razred A postavimo ob bok predhodniku, lahko zapišemo, da so pri Mercedes-Benzu noč zamenjali za dan. Nova generacija je zdaj tako oblikovno kot vozno športno nastrojena. Slovenski zastopnik naročila že sprejema, prvi kupci pa bodo lahko vanj sedli septembra. Cene se začnejo pri 22.320 evrih.
Oglej si celoten članek

A kot attack (napad), pravijo pri Mercedes-Benzu, kjer nameravajo z novo generacijo kompaktne petvratne kombilimuzine dvigniti prodajne številke na rekordno raven. Do zdaj so v 15 letih po svetu prodali več kot dva milijona A-jev. V Stuttgartu so spremenili filozofijo in novincu namenili športen videz, ki mu je svoj pečat dal tudi slovenski oblikovalec pri Mercedesu Robert Lešnik.

"Doslej je bil razred A le skrajšan razred B. Zdaj pa je A popolnoma drugačen in tudi ni naslednik istoimenskega predhodnika. Že sama sedalna pozicija je veliko bolj športna kot v razredu B," nam je ob prvem razkritju v Ženevi povedal Lešnik. Z videzom 429 centimetrov dolgega vozila bodo lovili mlajše kupce, kot je bilo v navadi do zdaj, privabljali pa jih bodo tudi z novimi tehnologijami, tako zabavnimi kot varnostnimi.

Varnost prenesli iz višjih razredov

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A A je vedno na voljo z aerodinamičnim paketom in sistemom start&stop. Na voljo je cel kup varnostne opreme, denimo opozarjanje voznika na premajhno varnostno razdaljo in radarski sistem za preprečevanje naleta, ki glede na naš preizkus deluje hitro. Iz dražjih bratov je prevzel še številne druge doplačljive varnostne naprave, odlični pa so tudi zategovalniki pasov, za dodatno varnost pa skrbi do sedem zračnih blazin.

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A Notranjost je oblikovno sorodna razredu B. Sedeži, ki so bili v vozilu, ki smo ga preizkusili, so del paketa AMG sport styling package ter ponujajo veliko oprijema sedalnega in bočnega dela. Materiali so odlični, oblikovalsko pa izstopajo odprtine za zrak, obrobljene s kromom, in samostoječ multifunkcijski zaslon na dotik, ki poleg pregledovanja radijskih postaj in kamere za vzvratno vožnjo ponuja še veliko več. Tudi vzpostavitev povezave s socialnimi omrežji in internetni radio, s pomočjo katerega lahko glede na svoje potrebe personalizirate radijske postaje, tako da se bo vrtela le takšna glasba z radijskih postaj, ki bo po vašem okusu. Povezava z iPhonom ne poteka prek bluetootha, pač pa kabla v sopotnikovem predalu, tako je prenos vsebin še hitrejši. Že prihodnje leto bodo sledile nadgradnje za androide in druge pametne telefone. Prostora na sedežih zadaj je manj, a še vedno dovolj, le prtljažnik s 341 litri osnovne prostornine in ozkim nakladalnim delom ne ponuja presežka, a s podiranjem zadnje klopi dobimo 1157 litrov prostora in ravno nakladalno dno.

Po trije dizelski in bencinski motorji

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz razreda A

Paleto motorjev sestavljajo trije bencinski štirivaljniki z delovno prostornino od 1,8, do 2,0 litra in močjo od 90 do 155 kW (122 do 211 KM). Tudi dizli so trije, s prostornino od 1,5 do 2,2 litra in močmi od 80 do 125 kW (109 do 170 KM). Najšibkejši dizel obljublja porabo 4,0 litra in izpust 105 gramov CO2 na prevožen kilometer. Ročni menjalnik je šeststopenjski, avtomatika pa sedemstopenjska z dvojno sklopko.

Novinca je mogoče že naročiti, za najosnovnejši bencinski A 180 je treba odšteti 22.320 evrov, najcenejši dizel je 780 evrov dražji. Z 34.570 evrov je najdražji A 250 sport.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.